تولید آیفون 9 از بهمن ماه آغاز می‌شود

Iphone 9

اپل از بهمن ماه مونتاژ آیفون 9، گوشی ارزان قیمت خود را آغاز می‌کند و در ماه مارس یعنی فروردین ماه شاهد معرفی آن خواهیم بود. اما مشخصات آیفون 9 چیست؟

آیفون بی‌شک یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها در سراسر دنیاست اما پرداخت 1000 دلار برای خرید یک گوشی، هزینه بسیار زیادی است. از این رو مطمئنا افراد زیادی هستند که به خرید آیفون علاقه‌مند هستند اما به دلیل هزینه گزافش، امکان خریدن این گوشی را ندارند. حالا اما اپل برای علاقه‌مندان به گوشی‌های آیفون خبر خوبی دارد، گویا باید منتظر یک گوشی آیفون ارزان قیمت باشیم.

درواقع به گزارش بلومبرگ، اپل از ماه فوریه یعنی اواخر بهمن و اوایل اسفندماه، مونتاژ گوشی آیفون 9 را آغاز خواهد کرد و در ماه مارس، یعنی در فروردین ماه هم شاهد رونمایی این گوشی آیفون ارزان قیمت خواهیم بود که بی شک طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره آیفون 9، گوشی ارزان قیمت اپل می‌دانیم را با هم مرور کنیم.



آیفون 9؛ آیفون ارزان قیمت آینده اپل

بنا به گزارشات، آیفون 9 اپل طراحی‌اش را از آیفون 8 الهام می‎‌گیرد و از حسگر اثرانگشت TouchID هم بهره می‌برد که با دکمه Homeآن یکپارچه سازی شده است. اپل این گوشی ارزان قیمت خود را به یک نمایشگر 4.7 اینچی مجهز خواهد کرد. پردازنده این گوشی اما پردازنده A13 Bionic خواهد بود که در آیفون‌های 11، 11 پرو و 11 پرو مکس به کار رفته‌است.

البته باید بگوییم که قبلا هم اطلاعات و تصاویری از آیفون 9 منتشر شده بود که با اطلاعات کنونی تناقض دارد. در اطلاعات قبلی گفته می‌شد که دکمه هوم در این گوشی حذف خواهد شد. از طرف دیگر گفته می‌شد که این گوشی از نمایشگر 5.4 اینچی بهره خواهد برد. حتی گفته می‌شد که در سال 2020 شاهد معرفی آیفون 9 در دو مدل خواهیم بود.

در آخر باید بگوییم که گزارش‌ها حاکی از آن است که مونتاژ آیفون 9 توسط شرکت‌های فاکسکان، پگاتروم و ویسترون انجام خواهد شد.

مدت‌هاست که شایعات زیادی درباره آیفون‌های ارزان قیمت در دنیای اینترنت در جریان است. درواقع سال 2017 برای اولین بار این شایعه جریان یافت و در دو سال گذشته هم ادامه پیدا کرد اما به نظر می‌رسد بالاخره امسال و پس از گذشت 3 سال، این شایعه و شاید بهتر بگوییم امید تعداد زیادی از کاربران، امسال تحقق یابد. به هر ترتیب باید منتظر رونمایی از آیفون 9 در فروردین ماه 99 باشیم.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا آیفون 9 یکی از گزینه‌های انتخابی شما خواهد بود؟



ویدیو پیشنهادی: آیفون 11؛ ارزان قیمت ترین آیفون 2019 زیر شکنجه طاقت فرسا



منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر