ردمی نوت 8 پرو؛ میانرده‌ای با دوربین عالی و امتیاز 84 از DxoMark

redmi note 8 pro.jpg

گوشی هوشمند ردمی نوت 8 پرو، میانرده‌ی خوش قیمت شیائومی در بررسی‌های DXOMark نمره 84 را بدست آورد.

ردمی نوت 8 پرو شیائومی، یکی از بهترین گوشی های میانرده بازار است که در نوع خود شاهکار است. این گوشی در رنج قیمتی خود از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند است. از سوی دیگر ردمی نوت 8 پرو یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‎‌برد و مهم‌تر اینکه یکی از این دوربین‌ها،64 مگاپیکسلی است. سه دوربین دیگر این گوشی به ترتیب، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی عمق سنج و 2 مگاپیکسلی ماکرو هستند.

حالا وب سایت DXOMark دوربین این گوشی را بررسی کرده است و نهایتا نمره کلی 84 را به این گوشی نسبت داده است تا به این ترتیب، ردمی نوت 8 پرو در کنار گوشی‌های بلک شارک 2 و LG V30 قرار بگیرد.

ردمی نوت 8 پرو در بخش عکس برداری نمره 87 و در بخش فیلم برداری نمره 78 را بدست آورده است. جالب است بدانید که گلکسی A50 سامسونگ، گوشی میانرده‌ای که در ایران طرفداران زیادی دارد و البته قیمتش کمی از ردمی نوت 8 پرو بیشتر است، تنها یک امتیاز بیشتر از ردمی نوت 8 پرو را از DXOMark کسب کرده است.

امتیاز DxoMark ردمی نوت 8 پرو
امتیاز DxoMark ردمی نوت 8 پرو -

بنا به بررسی‌های وب سایت DXOMark، اگرچه دوربین این گوشی در نوع خود کیفیت بسیار خوبی دارد، اما در بخش زوم و همچنین در عکس برداری در شب، مشکلاتی دارد که در تصاویر زیر این نقاط ضعف را می‌بینید.

زوم - ردمی نوت 8 پرو.jpg
زوم با گوشی ردمی نوت 8 پرو -
عکس برداری در شب با ردمی نوت 8 پرو
عکس برداری در شب با ردمی نوت 8 پرو -

با این وجود به جرات می‌توان گفت که ردمی نوت 8 پرو یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های میانرده بازار است که دارای دوربین باکیفیتی است. اگر قصد خرید گوشی‌ میانرده و خوش قیمت را دارید، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

بهترین گوشی‌های 2019 موجود در بازار بین 1 تا 2.5 میلیون تومان

اخبار مرتبط:

ردمی نوت 8 پرو در مقابل ردمی نوت 7 پرو ؛ بررسی دو گوشی شگفت انگیز اما ارزان قیمت

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

فضول

شنبه, 12 بهمن 1398

شاهکار؟! محصولات چینی همه شاهکارن! یا اجبارا شاهکار معرفی میشن! ولی یادمه ایسوس گیمینگ ۲ در مقاله ای از خودتون با دوربین ۹۷ نا امید کننده معرفی شده بود! ادم فکر میکنه بغیر از واردات سیاسی در انتخاب محصول هم داره مغز شویی میشه...

پاسخ

خدیجه زارعپور

یک‌شنبه, 13 بهمن 1398

در مقام مقایسه باید قیمت و سطح محصول رو هم در نظر بگیرید، یک گوشی گیمینگ بالارده هیچ وقت قابل قیاس با یک گوشی میانرده و ارزون قیمت نیست

پاسخ

ثبت نظر