ردمی AirDots 2 با قیمت ۱۴ دلار و تراشه بلوتوث 5 معرفی شد

Air.jpg

زمانی که ردمی AirDots معرفی شد به دلیل قیمت پایین و کیفیت آن چندین‌ماه پس از عرضه به بازار به فروش میلیونی دست پیدا کرد و طرفداران بسیار زیادی را برای خود به دست آورد. حالا شرکت ردمی از AirDots 2 با بلوتوث ۵.۰ رونمایی شد.

حدود چهار ماه پیش بود که این کمپانی چینی از AirDots S رونمایی کرد حالا بعد از چند ماه ردمی از AirDots 2 پرده‌برداری کرده است. این کمپانی به مانند محصول قبلی خودش یعنی ردمی AirDots با قیمت مناسبی ارائه می‌شود در روزهای پیش‌فروش ردمی با قیمت 11 دلار این هدفون را به فروش خواهد گذاشت و در بازار با قیمت 14 دلار شاهد این محصول خواهیم بود.

وبسایت Gizmochina مشخصات فنی این هدفون را منتشر کرده است. ردمی AirDots 2 به درایور ۷.۲ میلی‌متری مجهز شده که شیائومی در صحبت‌هایش ادعا کرده که فرکانس خروجی پایین نسل جدید این هدفون به نسبت نسخه قبلی بسیار قدرتمندتر خواهد بود و عملکرد بهتری دارد. این هدست نیز از فناوری کاهش نویز استفاده می‌کند تا در زمان تماس صداهای مزاحم اطراف را حذف کند.

اصلی‌ترین تفاوت میان AirDots 2 و AirDots تراشه بلوتوثی آن است. نسخه قبلی هدفون ردمی از بلوتوث 4.2 استفاده می‌کند اما در نسخه جدید این هدفون از تراشه بلوتوث 5.0 استفاده شده است. این تراشه باعث اتصال سریع‌ هدفون به موبایل شما می‌شود، علاوه بر این ویژگی نرخ انتقال اطلاعات نسبت به بلوتوث ۴.۲ تقریبا دو برابر شده است.

Redmi-AirDots-2-1.jpg
-

یکی دیگر از قابلیت‌های این هدفون این است که اگر دو بار به AirDots 2 ضربه بزنید دستیار صوتی «XiaoAI» فعال می‌شود، حتی می‌توانید برای پیدا کردن گوشی خود از آن استفاده کنید، استفاده از پیام‌رسان ویچت و همچنین عکس گرفتن از دیگر قابلیت‌های این هدفون بی‌سیم است.

وزن هر یک از این هدفون‌های بی‌سیم ۴.۱ گرم است که در سه اندازه مختلف کوچک، متوسط و بزرگ به فروش خواهد رسید. میزان شارژدهی این هدفون بی‌سیم به گفته ردمی 4 ساعت است که با استفاده از قاب قابل شارژ تا 12 ساعت می‌توانید از این هدفون استفاده کنید.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر