سرورهای عمومی بازی فال اوت 76 هک شد

هک شدن سرورهای بازی Fallout67

در شرایط تعطیلات سال نو میلادی، سرورهای عمومی بازی فال اوت 76 هک شده و اینونتوری‌های کاربران از بین رفت.

اگر جز افرادی هستید که بازی Fallout76 را انجام می‌دهید، توصیه می‌کنیم که برای مدتی از سرورهای پابلیک این بازی استفاده نکنید. درواقع به گزارش تعدادی از کاربران این بازی در وب سایت Reddit در صفحه مربوط به آن، هکرها به سرورهای عمومی این بازی حمله کرده و اینونتوری‌های تعدادی از کاربران را از بین برده‌اند.

مهم اینجاست که بتسدا، ناشر بازی Fallout76 این حمله را تایید کرده است. قسمت بد ماجرا اما اینجاست که به نظر می‌رسد این شرکت نمی‌تواند هیچ کاری برای اینونتوری‌های از بین رفته کند و گویا کاربرانی که اطلاعات و اینونتوری‌های خود را از دست داده‌اند، احتمالا به هیچ صورتی نمی‌توانند آن‌ها را باز گردانند.

حتی کاراکتر سرپرست یا همان Overseer این بازی هم پیامی را برای کاربران ارسال کرده است و به آن‌ها هشدار داده است که سلاح‌ها، آرمور و هر چیز دیگری از این بازی که در اینونتوری ذخیره شده باشد، در امان نیست.

اگرچه هیچ وقت نمی‌توانیم لقب خوبی به چنین هک شدن‌هایی بدهیم اما بدون شک بدترین زمان این اتفاق حالاست، شرایطی که نزدیک به تعطیلات سال نو هستیم و این اصلا برای گیمرها خوب نیست.

به هر ترتیب بتسدا، ناشر این بازی توضیح داده است که در تلاش است تا راه حلی برای این مسئله پیدا کند و به شکلی بتواند برای گیمرهایی که اینونتوری‌های خود را از دست داده‌اند، این مشکل را به نوعی جبران کند. ضمنا از آنجایی که این هک تنها گیمرهای PC این بازی را تحت تاثیر قرار داده است، این کمپانی در نظر دارد تا زمان عرضه یک به روز رسانی برای رفع مشکل، نسخه آفلاین این بازی را برای PC در اختیار گیمرها قرار دهد.

اخبار مربوط به بازی:

پلی استیشن 5 به SSDهای نسل جدید سامسونگ مجهز می‌شوند؛ تجربه سرعت بی‌نظیر

پاسخ همه سوالات درباره پلی استیشن 5؛ کنسول بعدی سونی

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر