مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه احتمالی گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو فاش شد

ردمی نوت 9 پرو

ردمی، زیربرند محبوبی از شیائومی است که گوشی‌های آن در ایران طرفداران زیادی دارد. حالا این کمپانی در نظر دارد تا ردمی نوت 9 پرو را به عنوان گوشی میانرده‌ راهی بازار کند. اما مشخصات این گوشی چیست؟

شیائومی، برندی که آمده تا بازار را در مشتش بگیرد، در بازار ایران طرفداران بسیاری بدست آورده است. ردمی زیر برند اقتصادی این کمپانی است که گوشی‌های قدرتمند و خوش قیمت آن، در بازار جهانی و البته در ایران طرفداران خاص خود را دارد. برای نمونه دو گوشی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو، به دلیل قیمت بسیار مناسبی که نسبت به مشخصاتشان داشتند، فروش بسیار خوبی را تجربه کردند.

حالا اخبار نشان می‌دهد که ردمی در نظر دارد به زودی گوشی جدید ردمی نوت 9 پرو را معرفی کند. از آنجایی که ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو در ایران طرفداران زیادی داشتند، تصمیم گرفتیم تا هرآنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم. با فیسیت همراه باشید.

پیشنهاد فیسیت: گوشی ردمی نوت 8 و 8 پرو معرفی شدند؛ تجربه اولین‌های شگفت انگیز در یک گوشی فوق‌العاده ارزان


مشخصات ردمی نوت 9 پرو

بنا به شایعات، گفته می‎‌شود که گوشی میانرده بعدی شیائومی از زیر برند ردمی، از نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل بهره خواهد برد که با گوریلا گلس 6 محافظت خواهد شد. تا به اینجا با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد که این گوشی از حاشیه‌های باریکی بهره خواهد برد و همچنین در بالای نمایشگر هم یک بریدگی Vشکل برای قرارگیری دوربین سلفی قرار خواهد گرفت. بنابراین مشخص است که فعلا ردمی قصد استفاده از دوربین پاپ آپ (طراحی که در گوشی‌های میانرده آنر 9X و هواوی Y9s دیده بودیم) را ندارد.

در پنل پشتی این گوشی احتمالا شاهد به کارگیری دوربین اصلی چهارگانه خواهیم بود که گویا لنز اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود و سه لنز دیگر هم به ترتیب 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو، 2 مگاپیکسلی عمق سنج خواهند بود. همانطور که می‌بینید، حداقل مشخصات روی کاغذِ دوربین این گوشی با مشخصات دوربین ردمی نوت 8 پرو تفاوتی ندارد. در بریدگی V شکل بالای نمایشگر هم شاهد به کارگیری یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهیم بود.

شیائومی در نظر دارد تا گوشی ردمی نوت 9 پرو را به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 730G مجهز کند. بنابراین مطمئن باشید که این گوشی از پس انجام همه کارهای سنگین هم به سادگی برمی‌آید. قدرت ردمی نوت 9 پرو با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می‌شود.

ضمنا گفته می‌شود که این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که برای یک گوشی میانرده، حجم باتری بسیار خوبی است. ضمنا این گوشی از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر هم بهره می‌برد.

تصویری از redmi note 9 Pro
تصویری از redmi note 9 Pro -

ابهاماتی درباره ردمی نوت 9 پرو

گزارشات نشان می‌دهد که گوشی هوشمند ردمی نوت 9 پرو با سیستم عامل اندروید 10 معرفی شود اما گزارشات دیگری نشان می‌دهد که این گوشی با اندروید 9 راهی بازار خواهد شد. به هر ترتیب هنوز درباره سیستم عامل این گوشی نمی‌توانیم به صورت قطعی نظر بدهیم.


قیمت و تاریخ معرفی ردمی نوت 9 پرو

ردمی نوت 9 پرو یک گوشی میانرده است که بنا به استراتژی ردمی، برخی مشخصات یک گوشی بالارده را یدک می‌کشد. گفته می‎‌شود که این گوشی در تاریخ 14 مارس 2020 و با قیمتی حدود 225 دلار معرفی خواهد شد.

منبع خبر: digistatement


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نسیم

پنج‌شنبه, 23 اردیبهشت 1400

قیم
ت این گوشی

پاسخ

ثبت نظر