معاون وزیر ارتباطات: پینگ کاربران ایرانی در ۴۰ بازی کاهش پیدا کرد

پینگ بازی.jpg

حمید فتاحی اعلام کرده است که پینگ کاربران ایرانی در 40 بازی کاهش یافته و سایر بازی‌ها هم تا آخر هفته با کاهش پینگ مواجه خواهند بود.

اگر جز گیمرهای ایرانی هستید، حتما خبر کاهش پینگ بازی‌ها شما را خوشحال می‌کند. در واقع موضوع این است که حمد فتاحی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با انتشار توییتی توضیح داده است که وضعیت اتصال کاربران ایرانی به حدود 40 بازی مانند DOTA 2 و کانتر استرایک، بهتر شده است. وی همچنین قول داده است که تا آخر هفته وضعیت پینگ سایر بازی‌های شناخته شده مانند فورتنایت هم بهتر شود.

حمید فتاحی در توییتر خود در این رابطه چنین توضیح داده است:

خیلی از گیمرها، مرتبا پیگیر بهبود پینگ بازیها بودند. امروز پینگ کانتر و dota2 وحدود ۴۰بازی دیگه کاهش چشمگیری داشت. فورت‌نایت و بقیه بازی‌ها طلبتون تا آخر هفته بعد. امیدوارم راضی باشید.

-

این اولین باری نیست که اخباری درباره کاهش پینگ کاربران ایرانی در بازی‌های معروف و محبوب را می‌شود. درواقع در پاییز همین امسال هم بود که آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، توضیح داد که پینگ 55 بازی برای کاربران ایرانی کاهش یافته است.

جالب اینجاست که کاربران زیادی با این توضیحات مخالفند و معتقدند که پینگ آن‌ها در هفته‌های اخیر اتفاقا افزایش هم داشته است. حالا شما بگویید، آیا وضعیت پینگ بازی‌های شما نسبت به قبل بهتر شده است یا نه؟


5 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

تبسم

پنج‌شنبه, 24 بهمن 1398

اصلا 40-50 تا بازی آنلاین داریم مگه؟! اونم از لباس فضانوردی، این واقعا یه چیزی میزنه، از من گفتن بود...

پاسخ

Omid

پنج‌شنبه, 24 بهمن 1398

از اونجایی که در عمرم هیچ حرف راستی از هیچ مسئولی نشنیدم و همیشه هم برای واقعیت باید حرفهاشونو برعکس کرد؛ اتفاقا چند روزه پینگم بشدت کند شده و در GTA V Online بشدت مشکل سرعت و قطعی های زیاد دارم! من هیچ بازی انلاین دیگه ای نمیکنم ولی همین بتنهایی کافیه! پشتیبانی اسیاتک هم یا بیسوادن یا دروغگو با سرعت ۱۶ مگ هم نمیشه راحت بازی کرد!

پاسخ

مهدی

پنج‌شنبه, 24 بهمن 1398

csgo برا من از 100 90 اومده روی 50

پاسخ

ugsds

شنبه, 26 بهمن 1398

شما فعلا قیمت ساندیستون هم از 100 تومن شده 50 تومن . پینگ من 1 سال پیش 60 بود بعد تا 1 ماه پیش 100 تا اینکه یکهو شد 140-160 و الان هم دوباره همون پینگ 100 خودمو دارم .

مجتبی

شنبه, 26 بهمن 1398

والله ما که با قطعی نت و افزایش پینگ چهارگوشه بازی آنلاین رو بوسیدیم گذاشتیم کنار و رفتیم سمت بازی آفلاین که دیدیم قیمت یه کارت گرافیک معمولی 3-4 میلیون شده کلا از دنیای بازی خاحافظی کردیم ! همین یه سرگرمی مونده بود برامون که ... توش !

پاسخ

ثبت نظر