هواوی P40 Lite با نام نوا 6 SE وارد بازار اروپا می‌شود

ssssssssss.jpg

هواوی اولین عضو سری P40 را به اروپا عرضه خواهد کرد اما با نامی متفاوت. هواوی قصد دارد در اروپا این دستگاه را با نام متفاوت ارائه دهد همان‌ طور که این شرکت پیش‌تر در مالزی با نام هواوی نوا 7i دستگاهی را رونمایی کرده بود که در چین نام دیگری یعنی هواوی نوا6 SE داشت.

قلب تپنده هواوی P40 Liteیک چیپست Kirin 810 قرار گرفته است که با رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 ارائه می‌شود ، اما هیچ سرویس Google بر روی این دستگاه قرار ندارد. این تلفن هوشمند دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است، صفحه نمایش 6.4 اینچی که با وضوح FullHD + و سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ این نمایشگر خود نمایی می‌کند.

هواوی P40 Lite از دوربین مربعی شکل که با چهار لنز همراه شده استفاده می‌کند،این در حالی است که فلاش LED در زیر این دوربین‌ها قرار گرفته. ماژول اصلی این دستگاه 48 مگاپیکسلی بوده که به همراه لنز اسنپپر فوق العاده 8 مگاپیکسلی و دو ماژول عمق سنج و ماکرو بوده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز 16 مگاپیکسلی بوده.

gsmarena_003 (2).jpg
هواوی P40 Lite -



باتری 4.200 میلی آمپر ساعتی که با قابلیت شارژ 40W از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند که در کنار هم قرار گرفته‌اند. این گوشی از جک 3.5 میلی متری در خود استفاده می‌کند و از یک حسگر اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه پاور بهره خواهد برد.

قیمت هواوی P40 Lite 299 یورو است. پیش فروش این دستگاه از تاریخ 2 مارس در وبسایت فروش شرکت هواوی آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2020

راهنمای خرید پاور بانک: بهترین پاور بانک‌‌ها برای سال 98

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر