واتساپ حالت تاریک را برای کاربران بتا در اندروید فعال کرد

hjyuyututut.jpg

یک خبر عالی برای کاربران واتساپ که منتظر دارک مود بودند، بالاخره توسعه دهندگان تصمیم گرفتند حالت تاریک را به سیستم‌عامل اندروید اضافه می کنند.

خبر عالی برای کاربران واتساپ این است که بالاخره توسعه دهندگان تصمیم گرفتند حالت تاریک را به سیستم‌عامل اندروید اضافه کنند. این خبر خوب اما یک نکته منفی هم دارد و آن هم اینکه فقط برای کاربران نسخه بتا این اپلیکیشن قابل استفاده است و این بدان معنی است که حداقل هفته‌ها طول خواهد کشید تا ویژگی جدید برای همه در دسترس قرار بگیرد.

به تازگی وب‌سایت Wabetainfo در آخرین خبر آموزشی خود به کاربران آموخته است که آخرین نسخه واتساپ که ویژگی حالت تاریک (Dark Mode) را دارا می‌باشد از طریق برنامه Google Play Beta قابل دریافت است. اگر شما از نسخه بتا استفاده می‌کنید، برای دیدن حالت تاریک، باید اپلیکیشن واتساپ را به نسخه 2.20.13 یا جدیدتر آپدیت کنید. البته این امکان وجود دارد که شما حتی پس از به‌ روزرسانی، این ویژگی جدید را مشاهده نکنید.

در این حالت، اگر فکر می‌کنید که لازم است، می‌توانید یک نسخه پشتیبان از چت‌های خود تهیه کنید، برنامه را حذف کنید و دوباره نصب کنید. به این ترتیب جدیدترین نرم افزار را از سرور بارگیری کنید، بنابراین به احتمال زیاد شما می‌توانید با شروع به کار برنامه جدید، از تم تاریک استفاده کنید.

WhatsApp-Dark-Theme.jpg
انتخاب حالت تاریک -

برای تنظیم تم تاریک از منو، تنظیمات را انتخاب کرده و در صفحه مورد نظر، گزینه چت را انتخاب و بر روی تم کلیک کرده و سپس سه گزینه پیش روی شماست Light، Dark ، Set by Battery Saver که با انتخاب گزینه Dark حالت تاریک برای شما فعال می‌شود.

برای کسانی که نمی‌خواهند از نسخه بتا استفاده کنند باید منتظر بمانند تا در نسخه‌های جدید این قابلیت را دریافت نمایند. البته این‌ حدس یا گمان است ممکن است سیاست واتساپ چیز دیگری باشد.

اخبار مرتبط:

واتساپ از فوریه سال 2020 پشتیبانی از چه گوشی‌هایی را متوقف می‌کند؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: .phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر