کرونا زنگ خطر را برای اپل به صدا در آورد

khjghgh.jpg

تحلیلگر اپل ، مینگ چی کوو ، پیش بینی می‌کند که فروش و انقال تمامی آیفون‌ها به دست کاربران با 10 درصد کاهش روبه‌رو شود و از 40 میلیون دستگاه در سه ماهه اول سال جاری به 36 میلیون دستگاه نزول پیدا کند، وی خاطرنشان می کند که شیوع کروناویروس در ووهان بر عرضه آیفون در چین تأثیر بسیار زیادی داشته است که رفته رفته همه گیر شده است.

به عنوان مثال ، در گزارش هایی متعدد شایعه شده که "آیفون 9" یا "آیفون SE 2" با تاخیر رونمایی شود چرا که این ویروس باعث اختلال در تولید این دستگاه شده است. دستگاه ارزان قیمت که انتظار می رود نسخه جدیدی از آیفون 8 باشد ، براساس گزارشات در ماه فوریه این تلفن رونمایی می‌شود که عرضه آن در ماه مارس انجام می شود و به تولید انبوه می‌رسد. اپل هنوز هم می تواند این دستگاه را در ماه مارس رونمایی کند ، اما عرضه اولیه تا زمانی که تولید ممکن شود به تعویق بیندازد.

این تحلیل‌گر در یادداشت تحقیقاتی خود ، که توسط وبسایتMacRumors به دید عموم رسیده است ، اضافه کرد که محموله های گوشی های هوشمند در بازار چین در طول تعطیلات سال نو چینی 50-60 درصد نسبت به سال گذشته در همین زمان با کاهش روبه‌رو بوده است، که محتمل‌ترین گزینه شیوع ویروس کرونا است.

Untitled-2-2.jpg
اپل و ویروس کرونا -

به دلیل احتیاط‌های لازمه، اپل اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا ، کلیه دفاتر شرکت‌ها ، فروشگاه‌ها مربوط به این غول آمریکایی حداقل تا 9 فوریه بسته است.

در اوایل این هفته بود که سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس در ووهان اخطاریه‌ای صادر کرد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر