گلکسی اسمارت تگ 2 در تاریخ 19 مهر عرضه می‌شود

Untitled-1.jpg

Galaxy SmartTag محصول شرکت سامسونگ، برای اولین بار در سال 2021 طی رویداد Galaxy Unpacked معرفی شد و حال نسخه دوم این محصول ساخته شده و قرار است به زودی در فروشگاه‌های آزاد به فروش برسد.

زمان عرضه آن، 11 اکتبر (19 مهر) اعلام شده است و بر اساس گفته‌های شرکت سامسونگ، شارژدهی آن دو برابر نسخه اول است. شکل ظاهری این محصول شبیه به یک حلقه است که گواهی IP67 را به همراه دارد و در برابر آب و خاک مقاوم است. اتصال این دستگاه از طریق بلوتوث و تا فاصله 120 متری جوابگو است.

سامسونگ معرفی این محصول را بیش از دو سال بعد از عرضه نسخه اول انجام داد و عرضه جهانی آن از تاریخ 19 مهر شروع می‌شود و گفته شده که قابلیت‌های بیشتر و دقیق‌تری نسبت به نسخه اول دارد. شما با استفاده از این محصول می‌توانید لوازم باارزش خود را بررسی یا حیوان خانگی خود را ردیابی کنید.

gsmarena_003.jpg
ردیابی با استفاده از Galaxy SmartTag -

همچنین این دستگاه شامل یک ویژگی جدید به نام حالت گمشده (Lost Mode) است که به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات شخصی خود را در قالب یک متن وارد کنند و اگر شخصی وسیله شما یا حیوان خانگی شما را پیدا کرد، می‌تواند با اسکن کردن بارکد این دستگاه، اطلاعات شما را ببیند و با شما ارتباط برقرار کند. خواندن این بارکد را می‌توان با تمام گوشی‌های همراهی که قابلیت NFC reader و دسترسی به مرورگر دارند را انجام داد.

شرکت سامسونگ تغییراتی در قطب نمای این محصول نیز انجام داده که به شما اجازه می‌دهد به صورت راحت‌تری مسیر خود را پیدا کنید. این ویژگی بر روی تمامی گوشی‌های هوشمندی که از قابلیت UWB پشتیبانی می‌کنند قابل دسترسی است. سامسونگ همچنین بهبودهایی در برنامه SmartThings Find به وجود آورده است و از این پس می‌توانند یک میان برنامه (shortcut) بر روی صفحه اصلی گوشی خود بگذارند؛ همچنین قادر به تماشای یک نقشه تمام صفحه همراه با رابط بهبود یافته در گوشی خود باشند.

در حالت ذخیره باتری، این دستگاه می‌تواند تا 700 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند که در حالت عادی تقریبا 500 روز جوابگوی شما است و حدودا دوبرابر نسخه اول این محصول شارژدهی دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gadgets360.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر