گلکسی فولد ۲ در کنار گلکسی نوت ۲۰ معرفی نخواهد شد

Untitled-1.jpg

تا به امروز به نظر می‌رسید که در رویداد معرفی گلکسی نوت 20 شاهد رونمایی از گلکسی فولد 2 نیز باشیم اما براساس شنیده‌ها قرار است یک گوشی تاشو دیگری رونمایی شود.

به گفته یکی از افشاگران معروف نزدیک به سامسونگ، در رویداد پیش‌رو نباید منتظر معرفی گلکسی فولد 2 باشیم چرا که بر اساس اخبار منتشره جدید قرار است دستگاهی با نام گلکسی Z Fold 2 را ببینیم.

این افشاگر معروف خاطر نشان می‌کند که گلکسی فولد 2 هنوز از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آماده نیست و هنوز نتوانسته بررسی اپراتورهای مخابراتی را پشت سر بگزارد و به همین دلیل است که قرار نیست رونمایی این دستگاه را شاهد باشیم. چراکه سامسونگ بدون دریافت این مجوز و تعیین قیمت نمی‌تواند این گوشی را معرفی کند.

Galaxy-Fold-2-1-2.jpg
-

از مدت‌ها پیش گفته می‌شد که به همراه گلکسی نوت 20 شاهد رونمایی از گلکسی فولد 2 در ماه آگوست هستیم و شایعاتی در رابطه با عرضه این دستگاه در ماه سپتامبر شنیده می‌شد اما براساس اخبار جدید بدون شک تا ماه اکتبر نباید منتظر این دستگاه باشیم.

تا به اینجا بدون شک شاهد رونمایی از گلکسی نوت 20 خواهیم بود که در مدل 5G رونمایی خواهد شد و شاید گلکسی Z Flip رونمایی شود اما اگر این خبر صحت داشته باشد تا چند روز آینده خبرهای بیشتری راجع به آن خواهیم شنید.


اخبار مرتبط:

تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا با رنگ برنزی توسط خود سامسونگ لو رفت

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر