یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی به صورت 48 ساعته واگذاری می‌شود

اینترنت خانگی

آذری جهرمی از واگذاری اینترنت خانگی به 1 میلیون کاربر به صورت فوری (تنها در مدت 48 ساعت) خبر داده است که به ترتیب ثبت نام اولویت بندی خواهند شد.

در شرایط کنونی به شدت استفاده از اینترنت افزایش یافته است. از یک سو آموزش آنلاین و از سوی دیگر دورکاری بسیاری از کارمندان، باعث شده است تا کاربران بیش از هر زمان دیگری به اینترنت نیاز داشته باشند که این موضوع باعث افزایش شدید هزینه اینترنت کاربران شده است.

حالا ساعتی پیش محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطاعات در پستی در اینستاگرام خودش از واگذاری فوری 1 میلیون اشتراک اینترنت خانگی به کاربران متقاضی خبر داد. گویا این واگذاری تنها پس از 48 ساعت به مشتری تحویل داده می‌شود. آذری جهرمی در بخشی از پست اینستاگرامی خود چنین نوشته بود:

همین الان یک میلیون اشتراک خانگی اینترنت در مناطق «شهری» و «روستایی» آماده‌ی‌ واگذاری شده است تا شما پول کمتری برای استفاده از اینترنت پرداخت کنید. هرچند برای همه کافی نیست؛ اما فاز دوم را هم در شهریورماه آماده‌ی واگذاری می‌کنیم.

-

نکته مهم اینجاست که برای ثبت نام در این سرویس، هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست:

هیچ نیازی به مراجعه‌ی حضوری هم ندارید و همه‌ی اقدامات به‌صورت تمام‌الکترونیکی ازطریق زیرساخت‌های دولت الکترونیک فراهم شده است. حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نام، اشتراک‌ها واگذار می‌شود و قابل‌استفاده است. بخش‌های مختلف به‌خط شده‌اند تا بدون معطلی کار را پیش ببرند. در ارتقای چهاربرابری سرعت هم مشترکان فعلی اینترنت خانگی در اولویت هستند.

-

وزیر ارتباطات توضیح داده است که برای ثبت نام در این طرح کافی است به آدرس xdslplus.ir مراجعه کرده و با چند کلیک جز اولین نفراتی باشید که درخواست خدمات اینترنتی این طرح را می‌دهند. البته فراموش نکنید که همانطور که وزیر ارتباطات توضیح داده است، اولویت واگذاری با توجه به زمان ثبت نام است.

این طرح علاوه بر کاهش هزینه اینترنت کاربران، یک مزیت دیگر هم دارد، احتمالا با این کار، تعداد افرادی که از اینترنت موبایلی به صورت دائمی استفاده می‌کنند کاهش می‌یابند و به طبع این شبکه اشباع شده وضعیت بهتری خواهد داشت.

اخبار مرتبط:

آذری جهرمی : آزادسازی باندفرکانس صداوسیما سخت‌تر از آزادسازی خرمشهر نیست!

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: اینتساگرام آذری جهرمی


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر