یک بازی براساس فیلم ترسناک Barbarian در راه است

Untitled-1.jpg

فیلم Barbarian یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین فیلم‌های ژانر ترسناک در چند سال اخیر است. داستان این فیلم، راجع به زنی است که متوجه حضور فردی دیگر در خانه‌ای که اجاره کرده است می‌شود اما به دلیل پر بودن تمام هتل‌ها، مجبور به ماندن در آن خانه می‌شود. این سناریو به تنهایی می‌تواند باعث ایجاد یک فیلم خوب شود اما داستان این فیلم، به سمت مسیرهای غیرقابل پیش‌بینی می‌رود. تصور تبدیل این فیلم به یک بازی، کمی دور از انتظار است اما براساس اخبار به دست رسیده، ساخت این بازی تایید شده است.

شرکت Diversion3 Entertainment، سازنده بازی‌های ترسناک Friday the 13th و Evil Dead، سعی در ساخت بازی جدیدی براساس فیلم Barbarian دارد و برخلاف بازی‌های قبلی این تیم، بازی Barbarian فاقد حالت چندنفره خواهد بود و تنها به صورت تک‌نفره قابل تجربه است که تمرکز اصلی آن، بر روی روایت داستان، شخصیت‌ها و موجودات بازی خواهد بود.

تیم بازی‌سازی Diversion3 Entertainment، با ساخت دو بازی قبلی خود توانستند به امتیاز خوبی دست پیدا کنند و رضایت طرفداران و منتقدین را به دست آورند. ساخت بازی جدید، مخصوصا در رابطه با یک فیلم محبوب، طرفداران ژانر وحشت را هیجان‌زده کرده و بی‌صبرانه منتظر این بازی هستند.

maxresdefault.jpg
تصویری از بازی Evil Dead ساخته شرکت Diversion3 Entertainment -

Tim Hesse، رئیس شرکت Diversion3 Entertainment، در یک مصاحبه با سایت Variety اعلام کرده است که برای همکاری با تیم فیلم‌سازی New Regency بسیار مشتاق است تا بتواند شخصیت‌ها و موجودات این فیلم را در قالب بازی به پلیرها تحویل دهد.

همچنین افزود: این فیلم یک اثر فوق‌العاده، نه تنها در زمینه ترس بلکه در زمینه طراحی شخصیت‌ها و کاراکترها است و ما سعی داریم تا این ویژگی‌ها را در بستر یک بازی به وجود بیاوریم.

هرچند که ممکن است داستان این بازی دقیقا همانند نسخه فیلم نباشد اما مطمئنا پتانسیل ترساندن بازیکنان را خواهد داشت. برای کسانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند، فضای دلهرهآور تونل‌های زیرزمینی و شخصیت‌ها کاملا آشناست. اما اگر هنوز این فیلم ترسناک را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌شود که به تماشای آن بپردازید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر