شروع فروش پورتال پلی‌استیشن همراه با استقبال چشمگیر کاربران آغاز شد

hgjghjfhy.JPG

پورتال پلی‌استیشن از ابتدا با استقبال فراوان طرفداران سونی مواجه شد. اکنون، این پورتال محدودیت‌هایی در خرید دارد. در ماه مه سال ۲۰۲۳، سونی این وسیله جانبی را برای کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ معرفی کرد و جزئیات عرضه آن را در آخر اکتبر اعلام کرد. در نهایت، تاریخ ۱۵ نوامبر برای عرضه آن مشخص شد.

ظرفیت پیش‌خریدها به سرعت تکمیل شد و اکنون یافتن یک پورتال پلی‌استیشن در بازار کار دشواری است. متأسفانه، برخی افراد از وضعیت فروش این محصول به قیمت‌های بالا بهره می‌برند، بنابراین مشتریان علاقه‌مند باید برای خرید با قیمت رسمی ۱۹۹٫۹۹ دلار صبر کنند. با گسترش عرضه این پورتال در کشورهای دیگر، انتظار می‌رود که این وضعیت بهبود یابد.

پورتال پلی‌استیشن برای استریم بازی‌های کنسول PS5 طراحی شده است، از طریق اتصال وای‌فای. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۸ اینچی LCD است که بین دو دسته دوال‌شوکر قرار دارد و ویژگی‌هایی مانند تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی شبیه دسته بازی کنسول PS5 دارد.

پورتال پلی‌استیشن از فناوری جدید پلی‌استیشن لینک سونی برای استریم بازی‌های PS5 استفاده می‌کند، که ادعا می‌کند تأخیر کمتری دارد و صدای بی‌وقفه‌ای را ارائه می‌دهد. به دلیل اهمیت صدای بی‌وقفه برای این دستگاه، پلی‌استیشن لینک امکان استفاده از هدفون‌های بلوتوثی را فراهم نمی‌کند و بازیکنان باید از جک ۳٫۵ میلی‌متری در هدفون استفاده کنند.

سونی نیز هدفون‌های Pulse Elite و Pulse Eye را عرضه خواهد کرد، به ترتیب در تاریخ‌های ۶ دسامبر و ۲۱ فوریه. Pulse Elite و Pulse Explore نیز با کنسول PS5 سازگار هستند، با این حال برای استفاده از آن‌ها نیاز به خرید جداگانه‌ی آداپتور ۲۵ دلاری پلی‌استیشن لینک خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: playstation

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر