نسل سوم ایرپادز به زودی معرفی می‌شود

ایرپادز 3.jpg

بر اساس جدیدترین شایعات، انتظار داریم که اپل در تاریخ 28 اردیبهشت ماه از هدفون بی سیم جدید خود با نام ایرپادز 3 رونمایی کند.

اپل چند سالی است که هدفون‌های کاملاً بی سیم خود را با نام ایرپادز راهی بازار می‌کند. این هدفون‌های کاملاً بی سیم در بین کاربران سراسر دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارند و اپل تا کنون چندین نمونه از این محصول را عرضه کرده است. حالا به تازگی شایعاتی نشان می‌دهد که اپل قصد دارد در تاریخ 18 می، یعنی 28 اردیبهشت ماه، نسل جدید این محصول را با نام ایرپادز 3 به همراهی سرویس اپل موزیک HiFi معرفی کند. به نظر می‌رسد که این رونمایی از طریق وب سایت اپل انجام شود، البته این موضوع را در سال 2019 و در خصوص ایرپادز پرو هم دیده بودیم.

بنا به آنچه فاش شده است، مشخص است که طراحی ظاهری ایرپادز 3 شبیه به ایرپادز پرو خواهد بود اما در این هدفون بی سیم شاهد وجود قابلیت Active Noise Cancelation نخواهیم بود. همچنین تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو، توضیح داده است که اپل در سه ماهه‌ی سوم امسال این محصول جدید را به تولید انبوه خواهد رساند.

در اینجا باید اشاره کنیم که سرویس اپل موزیک HiFi که قرار است همراه با ایرپادز 3 ارائه شود، به کیفیت بهتر موزیک‌ها برای کاربران کمک خواهد کرد اما گزارشاتی نشان می‌دهد که تمامی گجت‌ها با آن سازگار نخواهند بود.

اگر شایعات و اخبار اخیر صحت داشته باشد، در کمال تعجب تنها 3 روز دیگر اپل از نسل جدید ایرپادز خود رونمایی خواهد کرد. حتی اگر این شایعات درست نباشند، این احتمال وجود دارد که در طی کنفرانس WWDC این محصول رونمایی شود.

اخبار مرتبط:

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر