رندر شیائومی ۱۲ مینی طراحی احتمالی پرچم‌دار آینده شیائومی را نشان می‌دهد

شیائومی.jpg

قبل از پایان سال 2021 کمپانی شیائومی از پرچمداران خود با نام سری شیائومی 12 رونمایی کرد. این سری از گوشی‌ها با سه نسخه شیائومی ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲X به دست کاربران خواهد رسید. گفته می‌شود که این سری جدید تا اوایل آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ماه ۱۴۰۱) روانه‌ی بازار کشور هند خواهد شد.

قبل از رونمایی گوشی شیائومی 12 این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد که مجهز به اندروید 12 بود. . اکنون شایعاتی در مورد گوشی شیائومی ۱۲ مینی به گوش می‌رسد که اطلاعاتی در مورد این پرچم‌دار جمع و جور غول فناوری چینی به ما می‌دهد.

افشاگری با نام Shadow_Leak@ پستی در توییتر منتشر کرده که تصویری از شیائومی ۱۲ مینی را به ما نشان می‌دهد که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. براساس این رندر، گوشی شیائومی 12 مینی در قسمت پشتی مجهز به دوربین سه‌گانه همراه با فلش عمودی LED و نام تجاری Xiaomi است. در قسمت دوربین اصلی شاهد دو لنز بزرگ‌تر هستیم. باید خاطرنشان کنیم که شیائومی ۱۲ و ۱۲X با صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی عرضه می‌شود، در حالی که نسخه‌ی پرو آن‌ از صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی بهره می‌برد.

IMG_03022022_141235_822_x_522_pixel.jpg
-

براساس شایعات، شیائومی ۱۲ مینی به نمایشگر خمیده مجهز می‌شود تا برخی ویژگی‌های شیائومی ۱۲ را در اختیار کاربران قرار دهد. همانطور که از نام آن پیداست، شیائومی ۱۲ مینی یک نسخه‌ی جمع و جور از پرچم‌داران سری ۱۲ شیائومی خواهد بود و احتمالاً نمایشگری با اندازه‌ی کمتر از ۶ اینچ خواهد داشت. اگر این اخبار درست و صحیح باشد، باید این گوشی‌ را نسخه SE شیائومی 12 در نظر بگیریم که مشخصات فنی تقریبا ضعیف‌تری را ارائه خواهد کرد. البته همانطور مشخص است این گوشی با قیمت پایین‌تری هم به فروش خواهد رسید.

اگر اطلاعات منتشر شده درباره‌ی این گوشی صحت داشته باشد، شیائومی ۱۲ مینی به عنوان پرچم‌دار جمع و جور شیائومی می‌تواند با آیفون ۱۳ اپل با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی رقابت کند. شایعات همچنین نشان می‌دهند که سامسونگ نیز یک نسخه‌ی جمع و جور از گلکسی S22 خود را با نمایشگر ۶.۱ اینچی روانه‌ی بازار خواهد کرد. گفته می‌شود که قلب تپنده‌ی این گوشی جمع و جور شیائومی را پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ تشکیل می‌دهد که ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم آن را در امر پردازش یاری خواهد کرد.

IMG_03022022_141248_822_x_522_pixel.jpg
-

در سیستم دوربین سه‌گانه این گوشی نیز ۳ لنز دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی هستند. همچنین شنیده می‌شود که یک لنز سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز برای گرفتن عکس‌های سلفی در قسمت جلویی نمایشگر تعبیه شده است. شیائومی ۱۲ مینی احتمالاً از باتری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند چینی اخیراً تاییدیه‌ی ۳C چین را هم دریافت کرده که بر اساس آن، از شبکه‌ی ۵G و شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در کنار تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، احتمالاً رم LPDDR5 و همچنین فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 هم خواهد داشت. به نظر می‌رسد که در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری از گوشی پرچم‌دار جمع و جور شرکت شیائومی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 91mobiles

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر