کمپانی AMD خبر از عرضه بیش از ۹۰۰ میلیون کامپیوتر در سه سال اخیر داد

AMD.JPG

در کنفرانس مطبوعاتی که کمپانی AMD برگزار کرد، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که در سه سال گذشته بیش از 900 میلیون کامپیوتر روانه شده است. او در ادامه گفته که فقط در سال 2021 حدود 349 میلیون واحد رایانه عرضه شده است.

کمپانی AMD در کنفرانس مطبوعاتی خود در میان خبرنگاران حوزه تکنولوژی در قالب یک رویداد کامپیوتکس 2022 برگزار کرد تا پردازنده‌های کلاس دسکتاپ سری Ryzen 7000 را معرفی کند. در ادامه این مراسم اعلام شد که پردازنده‌های جدید تیم قرمز حداکثر ۱۶ هسته دارند و در برخی سناریوها تا ۳۱ درصد سریع‌تر از بهترین پردازنده‌ی حال‌حاضر اینتل عمل می‌کنند.

این شر کت اعلام کرده که کاربران برای استفاده از پردازنده‌های جدید سری Ryzen 7000 باید مادربردهای سری ۶۰۰ را تهیه کنند که مبتنی‌بر سوکت AM5 هستند.

دکتر لیزا سو، مدیرعامل ای‌‌ام‌‌دی، در کنفرانس امروز اعلام کرد در سال‌های اخیر، بازار کامپیوترهای شخصی رشد درخورتوجهی تجربه و کامپیوترهای شخصی اکنون بیشتر از هر زمان دیگری در زندگی ما نقش اساسی پیدا کرده‌اند.

2019-08-16-image-30.webp
-

این کمپانی اعلام کرد که در دو سال گذشته عرضه کامپیوترها به بازار با 24 درصد رشد روبه‌رو بوده و در سال گذشته‌ی میلادی، ۳۴۹ میلیون کامپیوتر به‌دست مشتریان رسید. همچنین، بیش از ۹۰۰ میلیون کامپیوتر در سه سال اخیر روانه‌ی بازار شده است.

این آمار نشان می‌دهد بازار کامپیوتر روندی روبه‌رشد دارد و حتی با وجود کمبود قطعات در اثر دنیاگیری ویروس کرونا همچنان تقاضا برای کامپیوتر زیاد است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: AMD YOUTUBE CHANNEL

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر