آیفون ۱۳ ممکن است ۲ مهر عرضه شود

iphone-13.jpg

در گزارش جدیدی که از تحلیلگران Wedbush به نام Dan Ives منتشر شده اطلاعات تازه‌ای از ویژگی‌های احتمالی آیفون ۱۳ افشا کرده است. نکته‌ای که در این گزارش مهم است، این است که زمان عرضه آیفون 13 به بازار براساس اطلاعات به دست آمده از زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان قطعات، اعلام شده است.

در گزارش‌هایی که در سال گذشته منتشر شد خبر داده می‌شد که آیفون 13 ممکن است که با حافظه داخلی یک ترابایتی به بازار عرضه شود. البته مدتی پیش در جوابیه این گزارش‌ها، متنی منتشر شد و این ادعا را رد کرد و اعلام کرد که همانند گذشته بیشترین حافظه‌ی داخلی استفاده شده در آیفون‌های ۱۳ احتمالا همان ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

مشخصات فنی و اخبار احتمالی که تا به امروز از سری آیفون 13 منتشر شده‌ عبارتند از استفاده از سنسور LiDAR در ماژول دوربین تمامی مدل‌های آیفون‌ ۱۳ برای بهبود قابلیت‌های وابسته به فناوری واقعیت افزوده، ماژول دوربین بهبودیافته در تمامی مدل‌ها، استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در مدل‌های پرو و باتری‌ با ظرفیت بیشتر و...

برخی از تحلیلگران بازار حوزه تکنولوژی اعلام کرده‌اند که با رونمایی و عرضه آیفون 13 به بازار این سری گوشی‌ها می‌توانند فروش بالایی را تجربه کنند. هنوز دلایل این تحلیلگران اعلام نشده ولی با توجه به این موضوع، حالا می‌خواهیم که در رابطه با زمان برگزاری مراسم رونمایی از نسل جدید آیفون و زمان عرضه‌ی آن‌ها به بازار صحبت کنیم.

iphone-13.jpg
-

براساس اطلاعات بدست آمده به احتمال زیاد در تاریخ 14 سپتامبر یعنی 23 شهریور از نسل جدید آیفون رونمایی خواهد شد و در تاریخ 24 سپتامبر که مصادف با 2 مهر است عرضه این نسل از گوشی‌های آیفون به بازار اغاز خواهد شد.

شخصی با نام Mr Ives در گزارشی دیگر گفته که اپل می‌خواهد مراسم مربوط به رونمایی از نسل جدید آیفون را در هفته‌ی سوم ماه سپتامبر (شهریور) برگزار کند. با یک نگاه کوچک به تقویم متوجه می‌شویم که این کمپانی می‌خواهد در تاریخ 23 شهریور از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند.

با این موضوعات که به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که کاربران بتواند در روز جمعه ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) آیفون‌های جدید را پیش‌‌خرید کنند و تقریبا یک هفته بعد از این تاریخ و در تاریخ در ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) گوشی‌های خود را تحویل بگیرند.

اگر به سال‌های قبل و مراسم‌هایی که تا به امروز برگزار شده است نگاهی بینداریم، متوجه می‌شویم که اپل به طور معمول مراسم‌های رونمایی را در روز سه شنبه برگزار می‌کند و کاربران سه روز بعد یعنی در روز جمعه‌ می‌توانند که محصولات تازه معرفی شده را پیش‌خرید و یک هفته بعد و در روز جمعه دریافت کنند.

در ضمن، اطلاعات منتشر شده توسط تحلیلگر Wedbush که از زنجیره‌ی آسیایی تأمین‌کننده‌ی قطعات بدست آمده‌اند، نشان می‌دهند که اپل انتظار دارد نسخه‌ی استاندارد آیفون ۱۳ پرفروش‌ترین آیفون در مقایسه با دیگر اعضای خانواده‌ی آیفون‌های ۱۳ باشد.

برخی از تحلیلگران این حوزه تخمین می‌زنند که میزان سفارش‌های صورت گرفته در نیمه‌ی دوم امسال برای تولید چهار مدل نسل بعدی آیفون بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون عدد باشد. در اخر باید گفت که میزان سفارش ثبت شده توسط اپل تا به امروز برای تولید آیفون ۱۳، ۲۰ میلیون بیشتر از آیفون 12 و نسخه‌های قبل‌تر بوده است که این عدد نشان دهنده خوشبین بودن اپل نسبت به فروش نسل بعدی آیفون خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: PhoneArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر