بسیاری از کاربران آیفون از لوازم خانگی شیائومی استفاده می‌کنند

بللللتبلتلزبای.JPG

استناد به آمار جدید، تعداد چشمگیری از کاربران آیفون حداقل یک محصول از شیائومی را هم دارند.

کنفرانس همکاری تجاری IoT شیائومی در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۵ آبان ۱۴۰۲) شروع شد. در این کنفرانس، شیائومی اعلام کرد که گوشی‌های اپل از عوامل اصلی در اکوسیستم هوشمند این شرکت به شمار می‌روند.

گزارش گیزموچاینا حاکی از این است که ۴۵ درصد کاربران اپل دارای بیش از پنج دستگاه هوشمند شیائومی می‌باشند. این داده‌ها نشان می‌دهند که اکوسیستم هوشمند شیائومی به عنوان بزرگترین پلتفرم IoT در جهان مشهور است.

تعداد دستگاه‌های متصل به پلتفرم IoT شیائومی بیش از ۶۵۵ میلیون دستگاه است و بیش از ۱۳ میلیون کاربر در این اکوسیستم حضور دارند که چندین دستگاه را به هم متصل کرده‌اند. این کاربران تقریباً ۱۰ درصد از تمام دستگاه‌های متصل در اکوسیستم شیائومی را تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر، بیش از ۹۰۰۰ شریک تجاری با شیائومی همکاری می‌کنند و محصولات خود را در بیش از ۲۰۰ دسته‌بندی در این اکوسیستم ارائه می‌دهند.

این غول فناوری چینی انتظار دارد که همکارانش به سرعت در گسترش فعالیت‌های خود ادامه دهند. اپلیکیشن شیائومی Mijia به‌طور متوسط هر ماه دارای ۸۲٫۹ میلیون کاربر فعال است. به طور مقابل، میانگین ماهانه‌ی تعداد کاربران شیائومی بیش از ۱۱۰ میلیون نفر تخمین زده می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود با افزایش فروش آیفون، تعداد بیشتری از کاربران به اکوسیستم هوشمند شیائومی متصل شوند.

منبع خبر: GizmoChina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر