بلومبرگ: عمر باتری هدست واقعیت ترکیبی اپل فقط ۲ ساعت است!

wwwwwwww.jpg

اپل معمولاً تلاش زیادی می‌کند تا محصولات این شرکت عمر باتری مناسبی داشته باشند و البته گاهی اوقات در این زمینه ناموفق است. اما گزارش جدید بلومبرگ می‌گوید کوپرتینویی‌ها در زمینه عمر باتری اولین هدست واقعیت ترکیبی خود با چالش بزرگی روبه‌رو شده‌اند؛ چرا که این دستگاه با هر بار شارژ کامل تنها می‌تواند تا دو ساعت کار کند.

«مارک گرمن»، از بلومبرگ، می‌گوید نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً مشکلات زیادی خواهد داشت. او در گزارش جدیدی مدعی شده است که این محصول از نظر فنی شما را شگفت‌زده می‌کند، اما همچنین نقصان‌های بزرگی خواهد داشت. برای مثال، گفته شده است که عمر باتری این دستگاه که احتمالاً با نام Reality Pro به بازار می‌آید، فقط دو ساعت خواهد بود.

اولین هدست اپل با چالش‌های زیادی مواجه است

گرمن مدعی است که هدست AR/VR اپل بسیار پیشرفته‌تر از تمام محصولات موجود در بازار خواهد بود، اما قیمت بالا و مشکلاتی مثل عمر باتری، عدم کارکرد مناسب در محیط‌های خارجی، محدودیت محتوا و طراحی خاصی که ممکن است برای بعضی‌ها ناخوشایند باشد، احتمالاً باعث می‌شود این دستگاه فروش چندان بالایی نداشته باشد.

8mwOgWYNb6n0sP6DdWLLwg.jpeg
-

در این گزارش همچنین گفته شده است که تاکنون هدف اپل ساخت محصولاتی بوده که از رقبا بهتر باشند. اما عرضه این هدست می‌تواند استراتژی کوپرتینویی‌ها را تغییر دهد. این شرکت پیش‌تر به بازارهایی مثل موزیک پلیرها، گوشی‌ها و تبلت‌ها وارد می‌شد که از قبل توجه کاربران را به خود جلب کرده بودند؛ اما در زمینه هدست‌های AR/VR شرایط فرق می‌کند.

اگر قیمت این دستگاه مطابق شایعات حدود 3000 دلار باشد، افراد زیادی به‌خصوص در دوران رکود اقتصادی، از خرید این محصول صرف‌نظر خواهند کرد. گرمن همچنین در گزارشی دیگر مدعی شده است که Reality Pro می‌تواند بدون وابستگی به گوشی کار کند. این دستگاه احتمالاً در ماه مارس 2023 وارد تولید انبوه می‌شود و شاید در کنفرانس توسعه‌دهندگان سالانه این شرکت به‌صورت رسمی معرفی شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر