هدست واقعیت مجازی اپل قیمت ۲۵۰۰ دلاری خواهد داشت و احتمالاً ماه ژانویه رونمایی خواهد شد

apple hedst.JPG

مینگ چی کو در گزارشی اعلام کرده است که اپل با هدست واقعیت مجازی که قیمتی 2500 دلاری دارد، احتمالاً در ماه ژانویه 2023 رونمایی خواهد شد.

در گزارش جدیدی که منتشر شده است، گفته می‌شود که هدست واقعیت مجازی اپل احتمالا اوایل ژانویه رونمایی خواهد شد و قیمت این محصول ممکن است تا 2500 دلار یا حتی گران‌تر باشد.

در یادداشتی که مینگ چی کو برای iMore نوشته است، گفته شده که اپل احتمالا هدست واقعیت ترکیبی خود را در ژانویه 2023 معرفی خواهد کرد. کو می‌گوید این محصول می‌تواند انقلاب بعدی اپل پس از معرفی آیفون باشد.

این تحلیلگر همچنین اظهار کرد که تردیدهایی درباره‌ی تجربه‌ی کاربری مبتکرانه‌ی اپل وجود دارد و شاید این شرکت در سال آینده فقط ۱٫۵ میلیون دستگاه از این هدست را به بازار عرضه کند که درمقایسه‌با تعداد آیفون‌ها و آیپد‌هایی که هرسال می‌فروشد، رقم بسیار کمی است.

ar-headset.jpg
-

براساس اعلام کو، سه محور اصلی اپل در رونمایی هدست واقعیت مجازی این شرکت «اپلیکیشن‌ها» و «توسعه‌ی نرم‌افزار» و «خدمات و مشخصات سخت‌افزاری» این محصول خواهد بود. وی خاطرنشان کرد:

پیش‌بینی‌های بازار نشان می‌دهد هدست‌های واقعیت افزوده/واقعیت ترکیبی اپل با قیمتی بین ۲,۰۰۰ تا ۲,۵۰۰ دلار یا بیشتر فروخته خواهند شد.

کو معتقد است قیمت هدست واقعیت مجازی اپل ممکن است روی فروش آن تأثیر مهمی بگذارد؛ زیرا چنین برچسب قیمتی احتمالاً باعث خواهد شد میزان تقاضای خریداران برای این محصول کاهش یابد. پیش‌ازاین در برخی گزارش‌ها، گفته شده بود که قیمت هدست واقعیت مجازی اپل احتمال دارد ۳,۰۰۰ دلار باشد. مارک گورمن از بلومبرگ نیز به قیمت بیش از ۱,۰۰۰ دلاری این دستگاه اشاره کرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: imore

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر