تا اوایل سال ۲۰۲۳ خبری از هدست واقعیت ترکیبی اپل نخواهد بود

vr apple.JPG

کمپانی اپل مدت‌ها است که کار بر روی هدست واقعیت افزوده و واقعی مجازی خود را آغاز کرده و اما تا به امروز خبری مبنی بر زمان عرضه این محصولات ارائه نشده است. برخی کارشناسان احتمال می‌داند که در سال میلادی جاری شاهد رونمایی از این محصولات باشیم اما «جف پو» از Haitong International Securities می‌گوید که این محصول تا سال 2023 به بازار نخواهد آمد.

این افشاگر ادامه داده که این محصول با تاخیر در سه ماهه اول سال 2023 راهی بازار خواهد شد. این تحلیلگر معتقد است که اپل در اولین سال چیزی حدود 1 تا 1.5 میلیون دستگاه هدست راهی بازار خواهد کرد.

برخی از شایعات و اخباری که این روزها منتشر می‌شود حاکی از این است که اپل پردازنده مورد نظر خود را ساخته و قرار است در این هدست مذکور از آن استفاده کند. انتظار می‌رود این دستگاه با احتساب دوربین‌هایش بیش از 10 حسگر داشته باشد و این حسگرها احتمالا از سوی سونی، Will Semi، سانی آپتیکال و غیره تامین خواهند شد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل

گفتنی است که چند ماه پیش مینگ چی کو تحلیلگر ارشد اپل گفته بود که هدست اپل با تجهیزات محدود در اواخر 2022 روانه بازار خواهد شد، اخیرا نیز مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ عرضه این محصول طی رویداد WWDC 2022 را «ناممکن» خواند و اعلام کرد این هدست زمانی میان پاییز 2022 و تابستان 2023 به بازار خواهد آمد.

IMG_13042022_131326_822_x_522_pixel.jpg
-

یکی از احتمالات این است که اپل از این دستگاه در اواخر سال رونمایی کند و فروش آن را در اوایل 2023 آغاز کند، زیرا این همان سیاستی بود که کمپانی در خصوص محصولاتی چون اپل‌ واچ و هوم‌پاد در پیش گرفت.

در نهایت طبق شایعات پیشین می‌توان گفت هدست واقعیت افزوده/مجازی اپل از ویژگی نوآورانه «پیکربندی دارای سه نمایشگر» بهره می‌برد که در آن دو نمایشگر Micro OLED و یک پنل امولد به همراه حسگرهای پیشرفته جهت تشخیص محیط و حرکات در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

همچنین طراحی ظاهری آن با الهام از ایرپاد مکس و اپل واچ خواهد بود و می‌تواند قیمتی تا حدود 3000 دلار نیز داشته باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر