اپل قرار است از سال 2025 از مودم 5G داخلی خود استفاده کند.

ghfgh.jpg

براساس گزارش وبسایت gsmarena ؛ شرکت اپل در حال توسعه مودم 5G داخلی خود است که بر این اساس انتظار می‌رود، این مودم در سال 2025 برای استفاده در آیفون‌های آینده عرضه خواهد شد.

این گزارش به تأکید بر این نکته پرداخته که اپل تا کنون از مودم‌های تولید شده توسط شرکت‌های دیگر برای دستگاه‌های خود استفاده می‌کرده است، اما ساخت این تراشه جدید به اپل امکان می‌دهد که به طور کامل بر روی نسل جدید تکنولوژی 5G به صورت کاملا پایدار ادامه دهد و کنترل بیشتری بر تجربه ارائه شده بر کاربران داشته باشد.

براساس گزارشات اخیر، اپل تیم‌های توسعه‌دهنده‌ای را برای کار بر روی مودم 5G داخلی آماده کرده است و این پروژه به فاز توسعه و اجرا رسانده است. انتظار می‌رود که این مودم در آیفون‌های سری هفتدهم و آیفون اس ای 4 معرفی شود و به کاربران تجربه‌ای سریع‌تر و بهتری از نظر اتصال به شبکه‌های 5G ارائه دهد.

همچنین باید توجه داشت که توسعه مودم 5G داخلی توسط اپل نشان از تلاش‌های این شرکت برای کنترل بیشتر تکنولوژی‌هایی که در دستگاه‌های خود استفاده می‌کند، رادارد و این ممکن است تأثیر مهمی در تجربه کاربری و عملکرد دستگاه‌های آینده اپل داشته باشد.

در کل، این خبر نشان می‌دهد که اپل در توسعه تکنولوژی‌های جدید و به‌روز به دنبال ارتقاء محصولات خود به شدت در حال پیشرفت است و انتظارات بالایی برای آینده آیفون‌های برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر