آدرس‌های فعال بیت کوین به پایین‌ترین میزان خود نسبت به آوریل ۲۰۲۰ رسیده است!

Untitled-1.jpg

امروز اخبار مختلفی مانند کاهش هش‌ریت بیت‌کوین و کاهش آدرس‌های فعال در این رمزارز منتشر شد که این خبرها نشان دهنده کمتر شدن فعالیت کاربران در شبکه بلاکچین است و احتمالا نشانه تقاضای ضعیف نسبت به گذشته است.

در این روزها بازار رمزارزها در حال مبارزه با تنش‌ها و صعودی کردن قیمت خود است، اما داده‌های جدید حکایت از این دارد که تعداد آدرس‌های فعال بیت کوین به کمترین میزان خود رسیده که این آمار و ارقال آن‌قدر کاهشی بوده که با آوریل ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹) برابری می‌کند، یعنی یکسال این رمزارزها به عقب رانده شده‌اند.

به گزارش CoinDesk و طبق داده های Glassnode، میانگین هفت روزه آدرس‌های فعال (گیرنده‌ها و فرستنده‌ها) بیت کوین در روز چهارشنبه به ۷۵۸,۱۶۵ آدرس رسیده است که از آوریل ۲۰۲۰ تا به حال بی‌سابقه بوده است!

مدیر ارشد سرمایه‌گذاری مدیریت دارایی ByteTree، چارلی موریس می‌گوید:

این داده‌ها نشان از کاهش مشارکت کاربران دارد که خود نشانه‌ای از کاهش تقاضا در این بازار است. اکنون نیز چرخه هایپ به پایان رسیده و دیگر بازار نمی‌تواند با همان سرعتی که قبلاً می‌توانست، درهای تازه‌ای به روی خودش بگشاید و رشد و پیشرفت را دوباره همراه کند.

bitcoin-number-of-addresses.png
-

وب‌سایت Glassnode در هفت روز گذشته میانگین تعداد معاملات را ردیابی کرده و برای اولین بار از مارس ۲۰۲۰ به زیر ۳۰۰٫۰۰۰ رسیده که این موضوع در این تاریخ بی سابقه است.

اقتصاددان ارشد شرکت Chainalysis، فیلیپ گرادول، در مصاحبه‌ای که با CoinDesk در سال گذشته داشته اعلام کرده است:

زمانی که استفاده از شبکه رمزارزها بیشتر باشد، تقاضا نیز بالا است و قیمت هر ارز افزایشی خواهد بود و همین مسائل است که بیشتر روی قیمت تاثیرگذار است.

میزان استفاده از شبکه بر تقاضای رمزارزها و هم بر قیمت آن می‌تواند تأثیر بگذارد. حال نظر شما درباره‌ی کم شدن فعالیت کاربران در شبکه چیست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: coindesk

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر