درخواست نویسنده Borderlands 3: "ایده‌های خود برای ادامه داستان بازی را برای من ارسال نکنید"

Borderlands.jpg

سم وینکلر، نویسنده داستان بازی Borderlands 3 و مدیر داستان‌ بازی‌های Gearbox، از طرفداران خود درخواست کرده است که تئوری‌ها و ایده‌های داستانی برای ادامه این سری بازی‌ را برای او ارسال نکنند. به گفته او، داستان بازی براساس نوشته‌های طرفداران شکل نخواهد گرفت.

سری بازی‌های محبوبی همچون Borderlands، جامعه‌های پرطرفدار و پرشور را همراه خود دارد که هرکدام ایده‌هایی برای داستان نسخه‌های آینده دارند اما ارتباط برقرار کردن با سم وینکلر، با امید تبدیل شدن این ایده‌ها به داستان بعدی بازی، راه صحیحی برای پیشرفت نیست. سم وینکلر در توییتر از تمام طرفداران درخواست کرده است که تئوری‌ها یا ایده‌های مرتبط با داستان Borderlands را برای او ارسال نکنید؛ چراکه هیچکدام از آن‌ها خوانده نخواهد شد.

او در این رابطه گفته است که اشتیاق طرفداران برای همکاری را درک می‌کند و زمانی که خود او به عنوان یک طرفدارا در بیرون از استودیو حضور داشت، ایده‌های خاص خود را داشت و روی صحبت خود، تنها با کسانی است که قصد تاثیر و دخالت در کار او را دارند.

برنامه آینده سم وینکلر و تیم Borderlands برای آینده نامشخص است. نسخه بعدی این بازی یعنی Borderlands 4، هنوز به طور رسمی معرفی نشده اما هر دو اثر Borderlands 4 و دنباله‌ از spin-off فانتزی Tiny Tina's Wonderlands، به تازگی در پروفایل LinkedIn ظاهر شده‌اند که نشان دهنده برنامه‌های Gearbox برای ادامه دنیای این بازی‌ها است.

استودیو سازنده Borderlands، ممکن است در آینده تحت مالکیت شرکت دیگری قرار بگیرد؛ چراکه استودیو Gearbox در سال 2021 توسط Embracer با قیمت 1.3 میلیارد دلار خریداری شد اما طبق گزارشی که چند ماه پیش منتشر شد، شرکت قصد دارد تا این استودیو را به هر شرکتی که به خرید آن علاقه داشته باشد، واگذار کند.

به نظر شما آینده این استودیو چه خواهد شد؟ آیا شرکتی که پس از Embracer کنترل این استودیو را به عهده می‌گیرد، توانایی شکوفایی قابلیت‌های این استودیو را دارد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamesradar.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر