بازی Call of Duty: Warzone Mobile تا سال 2024 تاخیر خورد

Untitled-1.jpg

در هفته گذشته طی رویداد Call of Duty Next، معاون مدیرعامل شرکت اکتیویژن، تاخیر بازی وارزون موبایل را تایید کرد و علت آن را درخواست تیم توسعه‌دهنده به بهبود و بهتر کردن عملکرد بازی اعلام کرد و زمان عرضه آن را به 2024 موکول کرد.

این بازی که با همکاری چهار شرکت Activision’s Shanghai، Beenox، Digital Legends وSolid State در دست ساخت بود، برای عرضه در گوشی‌های اندروید و iOS طی سال جاری برنامه‌ریزی شده بود و اکنون اعلام شد که تا سال آینده با تاخیر روبه‌رو شده است. تیزر این بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

مدتی پیش یک نسخه محدود از این بازی در دسترس بازیکنان کشور استرالیا قرار گرفت تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های بازی را بررسی و به شرکت سازنده اعلام کنند. پس از آن، این نسخه زودهنگام در دسترس پلیر کشورهای شیلی، نروژ و سوئد نیز قرار گرفت. بر اساس گزارش Activision، تعداد 45 میلیون بازیکن در این دسترسی زودهنگام ثبت‌ نام و به تجربه بازی پرداختند.

این بازی علاوه بر حالت بتل رویال 120 نفره، حالت‌های دیگری مانند Domination و Team Deathmatch به همراه نقشه‌های مختلف دارد.

به گفته شرکت اکتیویژن، این بازی قرار است که بهبود گرافیک به همراه کاهش فضای ذخیره‌سازی را دریافت کند.

نسخه دوم بازی Call of Duty: Warzone چندی پیش در پلتفرم steam منتشر و با نقد‌های زیادی از طرف بازیکنان روبه‌رو شد. باگ‌های زیاد و چیترها عامل اصلی دور شدن بازیکنان از این بازی بوده‌اند. به نظر شما این بازی هم به سرنوشت ورژن کامپیوتر دچار می‌شود؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر