مدیرعامل توییتر تایید کرد؛ تماس‌های ویدیویی به X خواهند آمد

xpic.JPG

مدیرعامل توییتر، «لیندا یاکارینو»، اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت تماس ویدیویی را به پلتفرم X اضافه کند. این ویژگی نشان‌دهنده هدف یاکارینو و ایلان ماسک از X به عنوان یک «برنامه‌ی همه‌چیز» است که ویدیوهای طولانی، پرداخت‌ها و اشتراک‌گذاری محتوا بخشی از آن خواهند بود.

یاکارینو در یک مصاحبه با شبکه CNBC اظهار داشت:

«به‌زودی بدون نیاز به اشتراک شماره تلفن، تماس‌های ویدیویی با تمام افراد این پلتفرم امکان‌پذیر خواهد بود.»

همچنین، مدیرعامل توییتر این موضوع را تأیید کرده است که اخیراً «آندریا کانوی»، طراح X نیز با انتشار پستی مرموز نوشت: «همین الان با کسی در X تماس گرفتم». اگرچه او جزئیاتی را اعلام نکرده است که تماس صوتی یا ویدیویی بوده، اما با توجه به گفته‌های یاکارینو به نظر می‌رسد که کانوی به موضوع تماس‌های ویدیویی اشاره کرده است.

همچنین، برای مصرف‌کنندگان هنوز مشخص نیست که قابلیت تماس‌های ویدیویی در X چه نیازهایی را برطرف خواهد کرد. در حال حاضر، برنامه‌های زیادی از جمله Zoom و Google Meet قابلیت تماس ویدیویی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

Video-Call-X-1024x512.jpg.webp
-

یاکارینو همچنین به موضوع پرداخت‌ها در این شبکه اجتماعی اشاره کرد و گفت:

«بحث‌های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد. پرداخت‌ها می‌تواند بین شما و دوستانتان یا میان شما و خالقان محتوا انجام شود. برای توییتر، این امکان را فراهم می‌کند تا ما از یک ذهنیت و تفکر میراثی تکامل یابیم و نحوه معاملات، سرگرمی و اجتماع ما را در یک پلتفرم تغییر دهیم.»

یکی از اولین تغییراتی که این پلتفرم برای تحقق هدفی که در ذهن یاکارینو و ماسک دارند، ویدیوهای طولانی بود. این شرکت در ابتدای امسال امکان بارگذاری ویدیوهای دو ساعته را برای مشترکین سرویس توییتر بلو (Blue) فراهم کرد. اپل اولین شرکتی بود که از این تغییرات بهره برد و بخش اول سریال خود به نام "Silo" را به‌طور کامل در این پلتفرم قرار داد. همچنین، توییتر به تازگی به پرداخت درآمد تبلیغاتی به تولیدکنندگان محتوا نیز پرداخته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر