هیولای بی‌شاخ‌وشنل؛ این اولین لپ‌تاپ در جهان با نمایشگر ۱۸ اینچ ۱۶۵ هرتز 4K است

reazer laptop.jpg

لپ‌تاپ ریزر بلید ۱۸ با پردازنده‌ی قدرتمند اینتل، هوش مصنوعی و گرافیک قدرتمند انویدیا، به منظور تغییر قوانین بازی، امروز در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد.

این جدیدترین اعضای خانواده لپ‌تاپ‌های گیمینگ ریزر، که به عنوان بهترین لپ‌تاپ‌های این دسته شناخته می‌شوند، با جزئیات جالبی درباره‌ی نمایشگرهای آنها پیش از شروع نمایشگاه معرفی شده بودند.

لپ‌تاپ‌های جدید Blade 14 و Blade 16 از قدرتمندترین پردازنده‌های اینتل و AMD به همراه گرافیک انویدیا بهره‌مند هستند. این لپ‌تاپ‌ها از نمایشگر اولد 240 هرتز با وضوح +QHD بهره می‌برند.

قیمت لپ‌تاپ ریزر بلید ۱۶ در کانفیگ پایه به ۲٬۹۹۹٫۹۹ دلار می‌رسد و این محصول از همین لحظه قابل خرید است. در حالی که قیمت لپ‌تاپ بلید ۱۴ هنوز مشخص نشده است ولی ریزر اعلام کرده است که این محصول از اواخر این ماه برای پیش‌خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

razer-ces2024-blade-laptop

ریزر با معرفی لپ‌تاپ بلید ۱۸، یک شگفتی دیگر برای گیمرها را رونمایی کرد که قرار است "قوانین بازی را تغییر می دهد.

لپ‌تاپ‌های ریزر بلید ۱۴ و بلید ۱۶ با تمرکز ویژه بر ارائه تجربه‌ی بصری بسیار بالا، نه تنها قادر به اجرای بازی‌ها با وضوح بالا هستند، بلکه از نرخ نوسازی قابل توجهی برخوردارند. این لپ‌تاپ‌ها از نمایشگرهایی با گواهی ClearMR و DisplayHDR True Black استفاده می‌کنند تا رنگ مشکی را عمیق و کنتراست را بیشتر نشان دهند.

bladeces2024.webp

لپ‌تاپ ریزر بلید ۱۶ از نمایشگر 16 اینچ اولد 240 هرتز بهره می‌برد که دارای وضوح 2560 در 1600 پیکسل، نرخ نوسازی 240 هرتز و زمان پاسخ 0.2 میلی‌ثانیه است. این نمایشگر 100 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و به سرعت بین دو حالت، حالت UHD با وضوح +120 و نرخ نوسازی 120 هرتز و حالت FHD با وضوح +240 و نرخ نوسازی 240 هرتز، جابه‌جا می‌شود.

لپ‌تاپ ریزر بلید ۱۸ فعلاً جزئیات کاملی اعلام نکرده است، اما ادعا کرده است که از نمایشگر 18 اینچ 165 هرتز 4K جهان بهره می‌برد و با استاندارد جدید Thunderbolt 5 تجهیز شده است. این لپ‌تاپ با قدرتمندترین پردازنده‌های اینتل تجهیز خواهد شد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: press.razer

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر