OpenAI قابلیت‌های بیشتری به نسخه رایگان هوش مصنوعیChatGPT اضافه کرد

chatgpt .JPG

OpenAI اعلام کرده است که قصد دارد دستورالعمل‌های سفارشی که برای نحوه پاسخگویی ChatGPT کنترل بیشتری به کاربران ارائه می‌دهد را در دسترس تمام افراد، از جمله آن‌هایی که از سطح رایگان این سرویس استفاده می‌کنند، قرار دهد.

اولین بار این ویژگی چند ماه قبل به‌عنوان نسخه بتا برای مشترکین ChatGPT Plus معرفی شد و به کاربران اجازه می‌دهد تا برای پاسخ‌های ChatGPT اولویت‌ها و الزامات مختلفی را ارائه کنند. همچنین در زمان کاربران را در صرفه‌جویی هزینه زمانی که برای هر تعامل با چت‌بات دیگر نیاز به بازنویسی دستورالعمل‌های قبلی ندارند.

استفاده از دستورالعمل‌های سفارشی در نسخه رایگان ChatGPT نیز اکنون ممکن است. کاربران رایگان نیز در نسخه‌های iOS و اندروید ChatGPT می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

با وجود این ویژگی، شما می‌توانید از ChatGPT خواسته کنید تا پاسخ‌هایش را در تعداد مشخصی از کاراکترها ارائه دهد یا لحن پاسخ‌ها به نیازهای شما بخورد.

ChatGPT-ios-1024x576.jpg.webp
-

برای استفاده از دستورالعمل‌های سفارشی، کافیست روی نام خود کلیک کرده و سپس گزینه "Custom instructions" را انتخاب نمایید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که دستورالعمل‌های سفارشی حتی زمانی که گزینه تاریخچه چت غیرفعال است، نیز کار خواهد کرد.

OpenAI در زمان ارائه این ویژگی، نمونه‌ای ارائه داد که در آن یک معلم از ChatGPT برای ایجاد طرح درسی خود استفاده می‌کند و با وجود این ویژگی، دیگر مجبور نیست تا به‌طور دائم تکرار کند که کلاس سوم را آموزش می‌دهد.

هفته گذشته نیز اعلام شد که ویژگی‌های جدیدی به ChatGPT اضافه خواهد شد. این ویژگی‌ها شامل سؤالات پیشنهادی، پشتیبانی از آپلود چندین فایل به‌صورت هم‌زمان و میانبرهای جدید هستند. علاوه بر این، هرچند مدیرعامل OpenAI قبلاً گفته بود که این شرکت هنوز توسعه GPT-5 را شروع نکرده است، اما حالا گزارش‌ها نشان می‌دهند که آن‌ها برای ثبت نشان تجاری GPT-5 در آمریکا اقدام کرده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر