کریستوفر جاج میزبانی جایزه بهترین عملکرد در مراسم گیم اواردز 2023 را به عهده دارد

Untitled-1.jpg

کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس در سری بازی God Of War، به عنوان میزبان جایزه بهترین عملکرد در سال 2023 گیم اواردز به روی صحنه می‌رود تا برنده این دسته‌بندی را مشخص کند.

سال گذشته، کریستوفر جاج موفق به دریافت عنوان بهترین عملکرد برای نقش کریتوس در بازی God of War Ragnarok را دریافت کرد اما طرفداران، این مراسم را به دلیل سخنرانی طولانی او به یاد دارند که توانست به مدت 7 دقیقه و 59 ثانیه از افراد مختلف تشکر کند و رکورد طولانی‌ترین سخنرانی هنگام دریافت جایزه را به نام خود ثبت کند. امسال، کریستوفر جاج برای بار دیگر به صحنه باز خواهد گشت تا مراسم را میزبانی کند و جایزه بهترین عملکرد سال را به نفر برنده تقدیم کند.

اطلاع رسانی از طریق حساب رسمی Geoff Keighley در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام شد و همانطور که انتظار می‌رفت، این اعلام همراه با شوخی نسبت به طولانی بودن زمان سخنرانی کریستوفر جاج در سال گذشته انجام شد و گفته است: "اگر می‌خواهید از مدت زمان مراسم مطلع شوید، بهتر است از کریس بپرسید. امیدوارم که صحبت‌های او هنگام تقدیم‌کردن جایزه به اندازه دریافت آن طول نکشد."

همانند سال‌های پیش، 6 نامزدی برای دسته‌بندی بهترین عملکرد در مراسم گیم اواردز وجود دارد و نامزدهای حاضر در مراسم امسال، افراد زیر هستند:

  • Ben Starr در نقش Clive Rosfield در بازی Final Fantasy 16
  • Cameron Monaghan در نقش Cal Kestis در بازی Star Wars Jedi: Survivor
  • Neil Newbon در نقش Astarion در بازی Baldur's Gate 3
  • Idris Elba در نقش Solomon Reed در بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
  • Yuri Lowenthal در نقش Peter Parker / Spider-Man در بازی Marvel's Spider-Man 2
  • Melanie Liburd در نقش Saga Anderson در بازی Alan Wake 2
best-performance-game-awards-2023.jpg
نامزدهای بهترین عملکرد در مراسم سال گیم اواردز 2023 -

برنده جایزه بهترین عملکرد در مراسم گیم اواردز 2023، یکی از نامزدهای بالا خواهند بود که در طول مراسم، جایزه خود را از کریستوفر جاج دریافت خواهند کرد.

کریستوفر جاج در جواب توییت Geoff Keighley اعلام کرد که میزبانی این دسته‌بندی باعث افتخار اوست و در جواب شوخی او گفت: راستی یادم رفت از چند نفر تشکر کنم!

در سال جاری، بازی‌های موردانتظار زیادی منتشر و عناوین مختلفی از استودیوهای بزرگ برای رونمایی معرفی شده‌اند. مراسم 2023 The Game Awards، در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) برگزار خواهد شد. این مراسم جذاب را از دست ندهید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر