موتور جستجوی دسکتاپ گوگل به حالت تاریک مجهز خواهد شد

Untitled-1.jpg

قرار است از این به بعد صفحه مرورگر گوگل را مشکی ببینیم. این کمپانی در حال آزمایش کردن حالت تاریک برای نسخه دسکتاپ موتور جستجوی خود است.

براساس اخبار منتشر شده، کمپانی گوگل قصد دارد تا حالت دارک مود را به نسخه دسکتاپی موتور جستجوی خود اضافه کند. وب‌سایت to5Google9، خبر از این دارد که برخی از کاربران این نشریه خبری، در گزارشاتی مختلف، متوجه آزمایش حالت تاریک برای نسخه کامپیوتر شخصی موتور جستجوی گوگل شده‌اند.

اگر قرار باشد این قابلیت منتشر شود دیگر بر روی کامپیوتر شخصی خودمان می‌توانیم از حالت تاریک بهره‌ بگیریم. این تغییرات شامل رنگ نوشته‌ها نیز می‌شود تا کاربران بتوانند متن‌ها را بهتر ببینند و سایر قسمت‌ها هم مانند قبل باقی خواهد ماند. هنوز مشخص نیست این ویژگی در چه تاریخی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد، حتی شایعاتی نیز در رابطه با زمان انتشار این قابلیت منتشر نشده است. این احتمال نیز وجود دارد که این ویژگی به نسخه موبایل هم اضافه شود و تنها برای نسخه دسکتاپ نباشد.

کمپانی گوگل حالت تاریک را برای تمامی سرویس‌های خود منتشر نکرده است، البته یوتیوب یکی از معدود سرویس‌های گوگل است که به این قابلیت مجهز شده است. البته مدتی است که کاربران می‌توانند ظاهر جیمیل را به کمک پوسته‌های مختلف تاریک کنند؛ اما این این باعث نمی‌شود که بگوییم جیمیل به حالت تاریک مجهز شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5google

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر