سرویس برگزاری رویداد و دوره آنلاین ابردراک (رایگان) معرفی شد

Logo-1024x434.png

در این روزها که کرونا همه را خانه نشین کرده است، بهترین فرصت برای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین و یا شرکت در آن‌هاست. ابر دراک سرویسی رایگان در حوزه را در دسترس شما قرار داده است.

این روزها کرونا ویروس اغلب مردم دنیا را به قرنطینه خانگی وادار کرده است اما می‌توان دید مثبتی به این ماجرا داشت و از شرایط پیش آمده برای آموختن یک حرفه خاص استفاده کرد. برای این کار کافی است در دوره‌های آنلاین شرکت کنید تا ضمن حضور نداشتن در جامعه، در هر حوزه‌ای آموزش‌های لازم را ببینید.

در این بین ابر دراک، یک پلتفرم برگزاری کلاس‌های آموزشی را در مدت کوتاهی ساخته و حالا در دسترس کاربران قرار داده است. این سرویس به ساده‌ترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه پیچیدگی، در دسترس هر دو دسته‌ی کاربرانِ برگزار کننده کلاس و شرکت کننده در کلاس است.

ثبت درخواست در این سرویس، ساده‌تر از تصور شماست. تنها کافی است در این صفحه، درخواست خودتان، مبنی بر برگزاری وبینار یا کلاس آموزشی را ثبت کنید تا تیم ابردراک با شما تماس گرفته و اطلاعاتی که برای برگزاری رویداد خود نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد.

از همه مهم‌تر باید بگوییم که این سرویس تا پایان بحران کرونا در کشور، به صورت رایگان در دسترس همه کاربران خواهد بود.

اگر تجربه استفاده از این سرویس را داشته‌اید، نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:

اَبر دِراک از سرویس قوانین سفارشی خود رونمایی کرد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

امیر

پنج‌شنبه, 21 فروردین 1399

ابر داک مثل پیکان در مقابل بنزه تقریبا بلااستفادست مگه واسه کسی که خیلی واسش مهم نباشه از 10 تا درخواست واقعی ۴-۵ تاش بلاک بشه

پاسخ

ثبت نظر