اخطار: لینک‌های دانلود بازی GTA VI را باز نکنید!

GTA.jpg

گزارش Insider-Gaming اظهار می‌کند که کاربران بدون آگاهی، لینک‌های دانلود بازی GTA VI را در مرورگر خود باز می‌کنند و این لینک‌ها با انواع ویروس‌ها و بدافزارهای مخرب کامپیوترها را آلوده می‌کنند.

اخیراً کاربران در رسانه‌های اجتماعی اظهار کرده‌اند که هکرها و اپراتورهای شرور وعده دسترسی به نسخه اولیه بازی GTA VI را به کاربران ناآگاه می‌دهند و بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این لینک‌ها قانونی هستند؛ درحالی که در واقع تمامی آن‌ها جعلی و مخرب تلقی می‌شوند.

کاربران در پلتفرم Reddit اعلام کرده‌اند که هکرها به‌تازگی لینک‌های دانلود بازی GTA VI را در اینترنت منتشر کرده‌اند و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شرکت Rockstar Games تریلر اول این بازی را منتشر کرده بود. این حرکت، که پیش از انتشار رسمی بازی GTA V برای PC هم اتفاق افتاده بود، در صنعت بازی‌های کامپیوتری به شیوه‌ای مرسوم اتفاق افتاده است.

gta-vi-tipu-tipu

از لینک‌های دانلود بازی GTA VI برای PC بی‌توجه نباشید، حتی برای PS4 و Xbox One!

با نزدیک شدن به زمان انتشار GTA 6 در سال 2025، اپراتورهای مخرب به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، سایت‌های تورنت و پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری فایل در سرتاسر جهان می‌روند و تاکید می‌کنند که همگی جدیدترین نسخه GTA 6 را برای دانلود در اختیار شما قرار داده‌اند.

تعداد ویدیوهای گیم پلی جعلی، لیک‌های ویرایش شده و تریلرهای فن‌مید با تعیین «تریلر دوم بازی GTA VI» در فضای مجازی افزایش خواهد یافت. از شما توصیه می‌شود که از هیچ‌کدام فریب نخورید!

همچنین، تا سال 2024 میلادی به پایان نرسیده و انتشار بازی GTA VI شاید تا پایان سال 2025 روانه بازار نشود. در ضمن، شرکت Rockstar هنوز عرضه رسمی بازی مذکور روی پلتفرم PC را تایید نکرده است و این بازی تنها برای کنسول‌های نسل حاضر PS5 و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر