معرفی کسب و کار‌های آنلاین استان فارس یکجا

کسب و کارهای آنلاین

اگر در این روزهای کرونایی، به دنبال کسب و کارها آنلاین هستید که خدمات مختلفی را به شما ارائه می‌دهند، اینجا دقیقا همان جاست. هم کسب و کارتان را معرفی کنید و هم از کسب و کارهای آنلاین مطلع شوید.

این روزهایی که کرونا باعث قرنطینه خانگی شده است، اهمیت کسی و کارهای آنلاین بیش از همیشه به چشم می‌آید، کسب و کارهایی که اگرچه تا پیش از این ماجرا مخاطبان خاص خود را داشت، اما از سوی عده زیادی از افراد، هنوز هم پذیرفته شده نبود. حالا اما اوضاع تغییر کرده است.

حالا استان فارس در حال پیاده سازی ایده جالبی است تا بتواند همه کسی و کارهای اینترنتی استان فارس را به صورت جامع در دسترس مردم این منطقه قرار دهد. درواقع فارس بیز در حال پیاده سازی این ایده است. به عبارتی فارس بیز، سعی دارد تا با گرد هم آوردن کسب و کارهای اینترنتی فعال استان فارس و معرفی آنها به هم استانی های عزیز، فرایند انتخاب و جستجو را برای هم استانی ها ساده کند.

نحوه ثبت نام در این طرح

ثبت نام در این طرح بسیار ساده است، تنها کافی است از طریق این لینک به وب سایت اصلی مراجعه کرده و با فشردن دکمه "ثبت رایگان کسب و کار" در بالای سایت، کسب و کار خود را در سامانه ثبت کنید. در صورتی که مجوزهای لازم را داشته باشید، کسب و کارتان نهایتاً 24 ساعت کاری پس از ثبت، در سایت نمایش داده خواهد شد. البته فراموش نکنید که این وب سایت برای کسب و کارهایی است که فروشگاه اینترنتی دارند و یا قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به زودی را دارند.

اخبار مرتبط:

پویش "از خانه بخریم" در ادامه کار کشور خواهد بود

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر