اولین ساعت هوشمند وان پلاس در 3 فروردین معرفی می‌شود

وان پلاس واچ.jpg

وان پلاس حالا به تازگی وارد حوزه‌ی گجت‌‎های پوشیدنی هوشمند شده است و قرار است در تاریخ 3 فروردین و همزمان با معرفی خانواده‌ی وان پلاس 9، از اولین ساعت هوشمند خود با نام وان پلاس واچ رونمایی کند.

وان پلاس به دنبال ایجاد تغییر اساسی است. این موضوع را تغییر قیمت گذاری گوشی‌هایش می‌شد حدس زد. حالا این روزها انتظار معرفی گوشی‌های سری وان پلاس 9 را می‌کشیم؛ گوشی‌هایی که قرار است با دوربین‌های قدرتمند که حاصل همکاری با هسلبلاد است معرفی شوند. حالا می‌دانیم که وان پلاس 9 در تاریخ 3 فروردین ماه 1400 رونمایی خواهد شد.

البته خانواده‌ی وان پلاس 9 تنها محصولی نیست که در روز 3 فروردین شاهد معرفی آن خواهیم بود؛ بلکه وان پلاس تصمیم دارد تا در این روز از اولین ساعت هوشمند خود هم پرده بردارد. البته باید اشاره کنیم که حدود 2 ماه قبل بود که وان پلاس اولین دستبند هوشمند خود با نام وان پلاس بند را معرفی کرد و حالا قصد دارد اولین ساعت هوشمندش با نام وان پلاس واچ را رونمایی کند. اتخاذ چنین تصمیمی از سمت وان پلاس چندان دور از ذهن نبود زیرا این بازار دائماً در حال رشد است.

بر اساس گزارشاتی که تا کنون منتشر شده است، وان پلاس واچ در دو مدل راهی بازار خواهد شد. گویا یک مدل که وان پلاس واچ نام دارد و شماره مدل W310GB را یدک می‌کشد، از نمایشگر مربعی بهره خواهد برد. مدل دیگر اما که دارای شماره مدل W501GB و نمایشگر دایره‌ای است، وان پلاس واچ RX نام خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که این دو ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS ارائه شوند و برای اولین بار راهی بازار هند شوند.

وان پلاس درباره‌ی این ساعت هوشمند چنین توضیح داده است:

عضو جدید اضافه شده به خانواده‌ی وان پلاس، سلامتی است. با این ساعت هم وقت شناس هستید و هم حتی در هنگام خواب مراقب سلامتی‌تان خواهید بود.

-

اخبار مرتبط:

از قاتل پرچمداران تا برند اول عکاسی با گوشی؛ وان پلاس 9 به زودی معرفی می‌شود

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena و توییتر


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر