گوشی‌های ارزان قیمت سری F سامسونگ از ماه آینده معرفی می‌شود

سامسونگ.jpg

علاوه بر گوشی‌های سری A و M که گوشی‌های قدرتمند و مقرون به صرفه‌ای به حساب می‌آیند، حالا سامسونگ در نظر دارد تا گوشی‌های سری F را هم با تمرکز بر دوربین معرفی و راهی بازار کند.

مدتی است که سامسونگ علاوه بر معرفی گوشی‌های پرچمدار سری S و نوت، به بازار میانرده هم روی خوش نشان داده و شاهد معرفی گوشی‌های قدرتمند و خوش قیمتِ سری A و سری M هستیم. حالا اما گفته می‌شود که تا اواخر ماه سپتامبر، گوشی‌های سری F سامسونگ هم معرفی خواهند شد، گوشی‌هایی که احتمالا بین 204 تا 270 دلار قیمت خواهند داشت. ضمنا گفته می‌شود که گوشی‌های این خانواده با تمرکز روی دوربین و در ابتدا برای بازار هند، در نظر گرفته شده‌اند.

اولین سری از گوشی‌های خانواده F سامسونگ، ماه آینده راهی بازار خواهند شد، البته تنها به صورت آنلاین امکان خرید آن‌ها وجود دارد. با این حال گفته می‌شود که ممکن است این گوشی مانند گلکسی M51 به صورت آفلاین و از طریق خورده فروشی‌ها هم به فروش برسد.

بد نیست که اینجا اشاره کنیم که سامسونگ به خوبی توانسته است میانرده و سری M از گوشی‌های میانرده‌ی خود را در بازار هند جا بیندازد. درواقع گلکسی M31 به واسطه‌ی باتری با طول عمر بالا و نمایشگر، شناخته شده بود. گلکسی M51 هم که حجیم‌ترین باتری را در بین گوشی‌های هوشمند در دنیا دارد. حالا اما باید منتظر یک وجه تمایز چشمگیر در این گوشی و سایر رقیبانش باشیم. در این خصوص گفته می‌شود که قرار است گوشی‌های سری F با تمرکز بر دوربین معرفی شوند تا بتوانند رقیبانی مانند شیائومی، پوکو و ریلمی را شکست دهند و به جایگاه مناسبی در بازار هند برسند.

حالا سوال اینجاست که گوشی‌های سری F قرار است با چه نوع دوربینی معرفی شوند. برای اطلاع دقیق از سیاست سامسونگ برای گوشی‌های سری F، باید تا چند هفته‌ی دیگر صبر کنیم.

اخبار مرتبط:

لیست قیمت گوشی هوشمند ، هفته اول شهریورماه 99

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر