گلکسی فولد لایت؛ نسخه مقرون به صرفه گوشی تاشو سامسونگ در راه است

samsung-galaxy-fold.jpg

اگر به گوشی‌های تاشو علاقه مند هستید اما به دلیل قیمت بسیار بالا، از خرید آن منصرف شده‌اید، باید بگوییم که سامسونگ در حال ساخت یک گوشی تاشو مقرون به صرفه به نام گلکسی فولد لایت با قیمت 1100 دلاری است.

تولید گوشی‌های تاشو، ترندی بود که از سال گذشته به شدت دنبال شد و سامسونگ هم یکی از کمپانی‌هایی بود که دست به تولید چنین گوشی‌هایی زد. گلکسی فولد یکی از گوشی‌های تاشو سامسونگ بود اما حالا شایعاتی مبنی بر آن است که سامسونگ در تلاش است تا یک گوشی تاشو مقرون به صرفه را با نام گلکسی فولد لایت، معرفی و راهی بازار کند.

درواقع گلکسی فولد سامسونگ اگرچه در حوزه گوشی‌های تاشو یک شاهکار به حساب می‌آمد، اما به دلیل قیمت بسیار بالای 1980 دلاری، نتوانست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. از این رو سامسونگ برای رفع این مشکل، تصمیم دارد تا گلکسی فولد لایت را به قیمتی مقرون به صرفه راهی بازار کند تا شاید بتواند این بار سهم بازار خود را از این حوزه بدست بیاورد.

مشخصات گلکسی فولد لایت

تا به اینجا درباره گلکسی فولد لایت اطلاعات محدودی داریم. از جمله مشخصات این گوشی تاشو آینده سامسونگ به 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی، بهره بردن از تکنولوژی 4G، نمایشگر ثانویه کوچک‌تر از گلکسی فولد (چیزی مشابه با نمایشگر ثانویه گلکسی Z Flip)، نمایشگری بدون پوشش UTG (پوشش شیشه‌ای فوق باریک) و به کارگیری فناوری و قطعات سال‌های 2018، 2019 و 2020 اشاره کنیم. ضمنا این گوشی در دو رنگ مشکی و بنفش ارائه خواهد شد.

عدم وجود پوشش UTG این مسئله را نشان می‌دهد که گلکسی فولد لایت، در اثر باز و بسته شدن می‌تواند دچار آسیب دیدگی شود که این یک نقطه ضعف برای این گوشی به حساب می‌آید. با این وجود حضور پردازنده اسنپدراگون 865 در این گوشی نقطه قوت آن خواهد بود.

اگرچه درباره میزان رم به کار رفته در این گوشی صحبتی نشده است اما با توجه به قیمت 1100 دلاری آن، نمی‌توانیم انتظار رمی کمتر از 12 گیگابایت را داشته باشیم و حتی می‌توانیم امیدوار باشیم که این گوشی تاشو با 12 گیگابایت رم راهی بازار شود.

شایعاتی دیگری از سمت مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants نشان می‌دهد که این گوشی تاشو مقرون به صرفه که انتظارش را می‌کشیم، گلکسی فولد Special Edition نام خواهد داشت و احتمالا در ماه جولای معرفی خواهد شد. به عبارتی به گفته این فرد باید در ماه تیر و مرداد منتظر این گوشی باشیم. جالب این جاست که همه درزهای اطلاعاتی و شایعات بر سر قیمت توافق دارند و همه قیمت حدود 1100 دلار را برای گوشی تاشو مقرون به صرفه سامسونگ اعلام کرده‍اند. مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants، آقای راس یانگ در خصوص گوشی تاشو آینده سامسونگ چنین توضیح داده است:

پیش از پایان کار گلکسی فولد 1 و شروع گلکسی فولد 2، سامسونگ از گوشی گلکسی فولد Special Edition در ماه جولای و با قیمت 1099 دلار رونمایی خواهد کرد. از این گوشی تنها کمتر از 55 هزار دستگاه ساخته و به بازار جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی از نظر ظاهری کاملا شبیه به گلکسی فولد خواهد بود اما قیمتش عالی است!

-

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر