سامسونگ، گلکسی M51 را با باتری 7000 میلی‌آمپری به بازار می‌فرستد

Untitled-1.jpg

سامسونگ قرار است که به زودی از میان‌رده خود با نام گلکسی M51 پرده ‌بردارد. ظاهرا قرار است این میان رده با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی و پردازنده اسنپدراگون 730 رونمایی شود.

از ماه مارس اخبار و شایعات زیادی مربوط به گلکسی M51 شنیده می‌شود. در ابتدا قرار بود که این موبایل نام گلکسی M41 را داشته باشد، اما به یکباره و بنا بهدلایل نامشخص، سامسونگ نام این دستگاه را به گلکسی M51 تغییر داد.

از ماه مارس تاکنون تمامی اطلاعات این دستگاه فاش شد و اکنون می‌توان گفت که تمام مشخصات این دستگاه را می‌دانیم. روز گذشته نیز یکی از افشاگران تمامی اطلاعات این دستگاه را بار دیگر فاش کرد که تعجب‌ برانگیزترین قسکت این خبر، حضور یک باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی است.

براساس مشخصات فاش شده باید گفت که گلکسی M51 بسیار شبیه به گلکسی A71 است، با این تفاوت که در دستگاه سری M قرار است از باتری حجیمی استفاده شود. صفحه‌نمایش این دستگاه ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD خواه بود که با 8 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 730 قرار است راهی بازار شود. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه با مدل رم 6 گیگابایتی قرار است ساهته شود یا خیر اما در گیگ‌بنچ‌ها فقط نسخه 8 گیگابایتی دیده شده است

samsung-galaxy-m51-7-000-mah-batarya-ile-gelecek-1.jpg
-

در گلکسی M51 باتری با ظرفیت بسیار بالا استفاده شده، اما با مروری بر میان‌رده‌های این شرکت در می‌یابیم که؛ در گلکسی A71 که ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی داشت از شارژر 25 واتی استفاده شد و در گلکسی M31s نیز همین شارژر استفاده شد. به همین دلایل به نظر می‌رسد که سامسونگ از این شارژر برای میان‌رده جدید خود استفاده خواهد کرد.

سامسونگ ، در ابتدا دستگاه‌های سری M را در بازار هند رونمایی و عرضه می‌کند و گلکسی m51 نیز از این قاعده مستثنی نیست. همچنین این دستگاه در وبسایت سامسونگ روسیه نیز دیده شده و به نظر می‌رسد که علاوه بر کشور ما در کشورهای زیادی این دستگاه در دسترس خواهد بود.

باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی که خود یک پاوربانک همراه نیز به حساب می‌آید. بنابراین اگر سامسونگ قابلیت شارژ معکوس را به گلکسی M51 بیاورد، این دستگاه می‌تواند محصولات دیگر همراه کاربران به مانند ساعت هوشمند و ایربادز را شارژ کند .


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Behnam

شنبه, 01 شهریور 1399

و احتمالا وزن حدود 250 گرم مانند یک آجر

پاسخ

ثبت نظر