مشخصات و رندرهای گلکسی اس 20 فن ادیشن فاش شد

SamsungGalaxyS20FE-01.png

پس از مدت‌ها شایعه، حالا اطلاعات کلی و رندرهایی از گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن فاش شده است که در ادامه با هم می‌بینیم.

چند ماهی است که شایعاتی در خصوص گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن به گوش می‌رسد. حالا اما WinFuture.de مشخصات کلی این گوشی را به همراه رندرهایی از آن را فاش کرده است. ضمنا تایید شده است که Galaxy S20 FE در دو مدل 4G با پردازنده‌ی اگزینوس 990 و مدل 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 معرفی خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که بازارهای اروپایی هر دو مدل از این گوشی را دریافت خواهند کرد.

بنا به آنچه که به تازگی فاش شده است، گلکسی اس 20 فن ادیشن از نمایشگر 6.5 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتزی بهره خواهد برد که این نمایشگر با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع UFS 3.1 هم بهره خواهد برد.

رندرهای فاش شده از گلکسی اس 20 فن ادیشن.jpg
گلکسی اس 20 فن ادیشن -

گفته می‌شود که این گوشی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد اما در پنل پشتی شاهد به کارگیری دوربین اصلی سه گانه خواهیم بود. لنز اصلی دوربینی 12 مگاپیکسلی واید خواهد بود که در کنار آن یک دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی اولتراواید هم قرار گرفته است. لنز سوم اما 8 مگاپیکسلی تله فوتو است که از زوم اپتیکال 3 برابری هم بهره می‌برد. ضمنا گفته می‌شود که دوربین اصلی گلکسی S20 FE قابلیت ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K را دارد.

دکمه کم و زیاد صدا و خاموش و روشن گوشی در سمت راست قرار گرفته و در پایین گوشی هم شاهد قرارگیری پورت USB-C هستیم.

سامسونگ برای این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که به شارژ سریع 15 واتی هم مجهز خواهد شد. از جمله سایر مشخصات فاش شده‌ی این گوشی می‌توانیم به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بهره بردن از استاندارد IP68 و قابلیت شارژ وایرلس معکوس هم اشاره کنیم.

رنگبندی رندرهای فاش شده از گلکسی اس 20 فن ادیشن.jpg
رنگبندی رندرهای فاش شده از گلکسی اس 20 فن ادیشن -

اخبار مرتبط:

احتمال توقف تولید سری نوت سامسونگ قوت گرفت

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر