مشخصات گلکسی اس 20 FE در اسناد TENAA فاش شد

galaxy S20 FE.jpg

مدت‌هاست که شاهد خبرها و شایعات زیادی درباره‌ی گلکسی اس 20 فن ادیشن هستیم. حالا اما مشخصات این گوشی در اسناد TENAA فاش شده است .

مدتی است که شاهد انتشار شایعاتی درخصوص گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن هستیم که قرار است به زودی رونمایی شود. حالا اما مشخصات این گوشی آینده‌ی سامسونگ در وب سایت TENAA فاش شده است که در ادامه بررسی هر آنچه درباره‌ی این گوشی 5G می‌دانیم می‌پردازیم.

مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن

گلکسی S20 FE که با شماره مدل SM-G7810 شناخته می‌شود، از نمایشگری 6.5 اینچی بهره خواهد برد و ابعاد آن 159.8 در 74.5 در 8.4 میلی متر خواهد بود. درواقع به نظر می‌رسد که اندازه‌ی این گوشی هوشمند دقیقا چیزی مابین گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس باشد. ضمنا بنا به این فاش اطلاعاتی به نظر می‌رسد که این گوشی با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی معرفی شود و همچنین از شارژ سریع سیمی 15 واتی هم بهره ببرد. همچنین گفته می‌شود که گلکسی اس 20 فن ادیشن از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد.

تا به اینجا مشخصاتی از این گوشی را اعلام کردیم که قبلا هم شنیده می‌شود اما در فاش اطلاعاتی جدید مشخص شده است که گلکسی اس 20 فن ادیشن از نمایشگر سوپر امولد با رفرش ریت 120 هرتزی بهره خواهد برد که این نمایشگر با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. در پنل پشتی این گوشی شاهد به کارگیری سه دوربین خواهیم بود که دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است. دوربین ثانویه هم 12 مگاپیکسل اما از نوع اولترا واید است. ترکیب دوربین اصلی اما با سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری تکمیل می‌شود.

مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن.jpg
مشخصات گلکسی اس 20 فن ادیشن - افشا شده در TENAA -

گوشی هوشمند گلکسی اس 20 فن ادیشن در دو مدل 4G و 5G و با پردازنده‌ی اگزینوس 990 و احتمالا در آینده با پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 راهی بازار خواهد شد. از جمله سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توانیم به قابلیت ضد آب با استاندارد IP68 و همچنین شارژ معکوس و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در 6 رنگ راهی بازار خواهد شد.

اخبار مرتبط:

گلکسی M51 سامسونگ با باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر