دستگاه RoboBurger روند ساخت یک ساندویچ را بدون دخالت دست انجام می‌دهد

roboberger.jpg

این روزها تکنولوژی در تمام بخش‌های زندگی ما انسان‌ها دیده می‌شود، تکنولوژی هر روز برای راحتی ما انسان‌ها به فعالیت می‌پردازد، دسترسی ساده‌تر به غدا می‌تواند بسیاری از ما را در زندگی روزمره جلو بیندازد. در همین راستا دستگاه همبرگر فروشی RoboBurger ساخته شده تا کار ساده سازی ما را دنبال کند.

تا به امروز تعداد زیادی ربات آشپز و ربات غذا ساز دیده بودیم که فقط رونمایی شده بودند و پروژه‌های تحقیقاتی را به سر انجام رساندند، اما حالا با یک دستگاهی روبه‌رو هستیم که همبرگر فروشی RoboBurger نام دارد و صفر تا صد ساخت یک ساندویچ را انجام می‌دهد.

دستگاه همبرگرفروشی RoboBurger

یک شرکت که هنوز در دنیا مطرح نشده، دستگاه فروش غذای اتوماتیک را ابداع کرده است. این دستگاه‌ها RoboBurger نام دارد و در مرکز خرید Newport Center شهر نیوجرسی قرار داده شده تا روند ساخت یک ساندویچ همبر را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام دهد.

در وب‌سایت این شرکت صحبت‌های جالبی نوشته شده و بخش کوچکی از آن این است که : «بزرگ‌ترین نوآوری در فروش غذای گرم از زمان اختراع مایکروویو».

roboburger-hamburger-vending-machine-1.jpg
-

این دستگاه RoboBurger فقط در 6 دقیقه یک ساندویچ هبر را اماده می‌کند. در تهیه همبرگرهای موجود در این دستگاه هیچ انسانی دخالت ندارد و فرآیند تهیه غذا به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌گیرد.

کاربر می‌تواند هنگام ثبت سفارش همبرگر خود گزینه‌های مختلفی را انتخاب کند، مثلا اینکه از چه نوع سسی در آن استفاده شود. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که چه مواردی در ساندویچ شما قرار بگیرند. طراحان این دستگاه همبرگرفروشی یک نوع سیستم خودکار تمیزکننده را در RoboBurger تعبیه کرده‌اند که مطابق با استانداردهای بهداشتی آمریکاست.

شما می‌توانید برای پرداخت هزینه همبرگر خود به این دستگاه، از Google Pay یا Apple Pay هم استفاده کنید. نمی‌توان گفت که همبرگرهای این دستگاه رباتیک دقیقا چه طعمی هستند؛ اما RoboBurger ادعا می‌کند که از بهترین مواد اولیه در تهیه این غذا استفاده می‌شود. جالب آن‌که نان این همبرگر از نوعی سیب‌زمینی تهیه می‌شود.

روبوبرگر می‌گوید که این فعلا اولین قدم آن‌ها بوده است. بنابراین دستگاه همبرگرفروشی RoboBurger در آینده‌ای نزدیک به شهرهای دیگر آمریکا نیز خواهد آمد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theroboburger

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر