تاریخ معرفی گوگل پیکسل 4a، رغیب جدی آیفون SE 2020 مشخص شد

گوگل پیکسل 4a - اصلی.jpg

بعد از بارها تعویق در معرفی گوگل پیکسل 4a، بالاخره یکی از افشاگران معتبر و قابل اطمینان، اعلام کرده است 100 درصد در تاریخ 3 آگوست، شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

افشاگر و یوتیوبر معروف، جان پروسر، امروز با انتشار پستی در توییتر، از احتمال صد در صدی معرفی گوگل پیکسل 4a در تاریخ 3 آگوست یعنی 13 مردادماه خبر داده است. این در حالی است که قبلا گفته می‌شد در ماه می شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود که البته بعدا این تاریخ به ما ژوئن و جولای به تعویق افتاد. هنوز هم برخی شایعات وجود دارد که از معرفی این گوشی در ماه‌های آینده خبر می‌دهد با این حال اما به گفته این افشاگر معروف، به زودی شاهد معرفی این گوشی میانرده از گوگل خواهیم بود.

تاریخ معرفی گوگل پیکسل 4a.jpg
توییت جان پروسر، افشاگر معروف د خصوص تاریخ معرفی گوگل پیکسل 4a -

مشخصات گوگل پیکسل 4a

تا به این لحظه، بنا به شایعات و درزهای اطلاعاتی می‌دانیم که گوگل پیکسل 4a، تلفن هوشمند میانرده‌ی جدید گوگل، از نمایشگری 5.81 اینچی از نوع OLED با رزولوشن Full HD+ بهره خواهد برد. این تلفن هوشمند از نظر سخت افزاری هم قدرتمند خواهد بود و قلب تپنده‌ی آن، پردازنده اسنپدراگون 730 خواهد بود و از 6 گیگابایت رم هم بهره خواهد برد. گفته می‌شود که این گوشی از باتری 3080 میلی آمپر ساعتی (برخی منابع دیگر حجم باتری این گوشی 3140 میلی آمپر ساعتی تخمین می‌زنند) به همراه شارژ سریع 18 واتی بهره خواهد برد. همانطور که در تصویر می‌بینید، این گوشی از دوربین اصلی تک بهره خواهد برد اما مسئله اینجاست که جایگاه این دوربین بیش از اندازه بزرگ است. در پنل جلویی اما حفره‌ای در بالا و گوشه‌ی سمت چپ قرار خواهد گرفت، که جایگاه دوربین سلفی خواهد بود. ضمنا همانطور که در تصویر مشخص است، حاشیه‌های اطراف نمایشگر در گوگل پیکسل 4a، باریکتر از گوگل پیکسل 3a است. ضمنا برخی منابع از به کارگیری دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX355 در این گوشی خبر می‌دهند. بنا به شایعات قرار است گوگل پیکسل 4a با قیمتی در حدود 349 دلار راهی بازار شود.

همانطور که می‌بینید، قیمت این گوشی دقیقا با قیمت آیفون SE2020 اپل مشابه هم هست. از نظر مشخصاتی هم این دو گوشی به نوعی همرده با هم هستند، بنابراین احتمالا در آینده نزدیک شاهد معرفی رقیبی جدی برای آیفون SE 2020 اپل خواهیم بود.

گوگل پیکسل 4a.jpg
تصویری از گوگل پیکسل 4a -

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: neowin و gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر