گوگل پیکسل 5 و 4a 5G در تاریخ 9 مهر ماه معرفی می‌شوند

pixcel 5.jpg

در رویداد آینده‌ی گوگل که در تاریخ 30 سپتامبر برگزار می‌شود، شاهد معرفی دو گوشی گوگل پیکسل 5 و گوگل پیکسل 4a 5G خواهیم بود.

ساعتی پیش رسما گوگل اعلام کرد که رویداد بعدی این کمپانی در تاریخ 30 سپتامبر خواهد شد. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا، اصلا بعید نیست که این رویداد هم مانند همه‌ی رویدادهای چند ماه اخیر به صورت آنلاین و بدون حضور تماشاگر برگزار شود. جالب‌تر اینکه گوگل در تیزر تبلیغاتی خود هم کاربران را به ماندن در خانه تشویق کرده است، بنابراین احتما برگزاری این رویداد به صورت مجازی و آنلاین بیش از پیش قوت گرفته است.

انتظار داریم که در طی این رویداد، حداقل شاهد معرفی دو گوشی پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G باشیم. از سوی دیگر از آن جهت که اخیرا شاهد عرضه‌ی اندروید 11 بودیم، اصلا دور از انتظار نیست که هر دو این گوشی‌ها با اندروید 11 معرفی و راهی بازار شوند. گذشته از دو گوشی گوگل پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G، احتمالا طی این رویداد گوگل، دانگل اندروید TV با کد نام سابربینا و همچنین اسپیکر هوشمند Nest هم معرفی شود.

از گوگل انتظار نداریم که در دو گوشی گوگل پیکسل 5 و 4a 5G از قدرتمندترین پردازنده‌ی موبایلی برای گوشی‌های اندروید، یعنی اسنپدراگون 865 استفاده کند، بلکه بنا به شایعات به نظر می‌رسد که این دو گوشی از پردازنده‌های اسنپدراگون سری 765 بهره ببرند زیرا قیمت این پردازنده‌ها مقرون به صرفه‌تر است.

در گوگل پیکسل 5 قرار است که از 8 گیگابایت رم استفاده شود که خود رکوردی برای گوگل به حساب می‌آید. از جمله دیگر مشخصات این گوشی می‌توانیم به بهره بردن از نمایشگر 90 هرتزی و دوربینی اولتراواید در کنار دوربین اصلی اشاره کنیم.

پیکسل 4a 5G هم مدل بهبود یافته‌ی گوگل پیکسل 4a خواهد بود که که علاوه بر 5G بودن، حالا می‌دانیم که از پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G بهره خواهد برد.

به هر ترتیب برای اطلاع از همه‌ی مشخصات این دو گوشی پیکسل، باید تا 30 سپتامبر، یعنی 9 مهرماه صبر کنیم.

گوگل پیکسل 5.jpg
تاریخ رویداد گوگل برای معرفی گوگل پیکسل 5 و 4a 5G -

اخبار مرتبط:

تاریخ معرفی گوگل پیکسل 4a، رغیب جدی آیفون SE 2020 مشخص شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر