سرویس‌های گوگل به گوشی‌های آنر باز می‌گردند

Honor.jpg

به دنبال جدا شدن آنر از هواوی به امید رفع تحریم‌های آن، گفته می‌شود که گوشی‌های آینده‌ی آنر از سرویس‌های گوگل بهره خواهند برد.

با فشارهای حداکثری آمریکا روی هواوی و غیرقابل تحمل شدن این فشارها، هواوی تصمیم گرفت تا زیربرند موفق خود، آنر را از مستقل کند تا این بخش بتواند بدون تحریم به مسیر خود ادامه بدهد. حالا به نظر می‌رسد که فداکاری هواوی جواب داده شده و قرار است که از گوشی‌های سری آنر 50 به بعد، شاهد پشتیبانی مجدد از سرویس‌های گوگل باشیم.

درواقع آنر در پاسخ به سوالی درباره‌ی گوشی‌ آینده‌اش که از پردازنده‌ی اسنپدراگون 778 بهره خواهد برد، در توییتی به صورت واضح توضیح داده است که این گوشی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی خواهد کرد. همچنین تأیید شده است که این گوشی از واسط کاربری Magic UI با ویژگی‌های جدیدی بهره خواهد برد.

آنر 50 اولین گوشی این کمپانی خواهد بود که بعد از آغاز تحریم‌های آمریکا علیه هواوی از سال 2019 تا کنون، همراه با سرویس‌های گوگل عرضه خواهد شد.

آنر حالا به عنوان یک برند مستقل، تمرکزش را روی ایجاد همکاری‌های مجدد با کوالکام، اینتل و... گذاشته است. عدم همکاری با گوگل هم یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی بود که حالا به نظر می‌رسد دیگر مطرح نباشد. با وجود گوشی آنر 50 و گوشی پرچم‌دار جدیدی که با اسنپدراگون 888 عرضه خواهد شد، آنر قصد دارد که بازگشتی موفق به بازار آسیا و اروپا داشته باشد. به هر حال خبر ارائه‌ی سرویس‌های گوگل روی گوشی‌های آنر، خبر خوب و امیدوارکننده‌ای است.

اخبار مهم:

لیست قیمت گوشی هوشمند ، خرداد ماه 1400

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمد گل‌کاران

چهارشنبه, 05 خرداد 1400

باریکلا هواوی

پاسخ

ثبت نظر