تبلیغ جدید گوگل به ویژگی‌های سری پیکسل ۶ اشاره می‌کند

النلنلنعلتنلغنلعتنلتعمتنولعنلعنعلنلعن.jpg

کمپانی گوگل کمپین بازاریابی سری جدید گوشی‌هایش یعنی سری پیکسل ۶ را آغاز کرده و به بیلبوردها و تلویزیون‌ها نیز این تبلیغات رسیده است. در تبلیغ جدید این شرکت برخی از مشخصات نیز افشا شده. آگهی جدیدی که مجله نیویورکر تنظیم تنظیم کرده تا به چاپ برسد، حساب توییتری «Rich Brome» آن را به اشتراک گذاشته است؛ این فرد عکاس بیلبوردها و رسانه‌های تبلیغاتی فیزیکی است. همان‌گونه که شما تصویر را مشاهده می‌کنید، قرار است پیکسل 6 در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شود.

جمله‌ای که در پایین این تصویر به چشم می‌خورد« اگر تلفن‌های هوشمند فقط هوشمند نبودند» است و در ادامه شعارهای تبلیغاتی بیشتری آمده که هر کدام به ویژگی خاصی از پیکسل ۶ اشاره دارد. احتمالا کلمه «Intuitive» به درک گوشی از محیط و «Perceptive» نیز به محاسبات و قابلیت‌هایی همچون تشخیص کلمات و Now Playing اشاره دارد. در ادامه به رنگ‌های گوشی و قابلیت شخصی‌سازی آن اشاره شده است.

pixel-6-magazine-ad.jpg
-

اولین ویژگی گوشی سری 6 که افشا شده، نمایشگر امولد 6.4 اینچی است که با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ ارائه خواهد شد، نرخ رفرش‌ریت این صفحه‌نمایش 90 هرتزی است. انتظار داریم که در پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین 50 مگاپیکسلی باشیم و در کنار آن دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی وجود داشته باشد. گفته شده دوربین این دستگاه ویدیوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه ثبت خواهد کرد. همچنین دوربین‌های سلفی، فوق‌عریض (۱۲ مگاپیکسل) و تله فوتو (۴۸ مگاپیکسل) آن می‌توانند ویدیوهای ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را ثبت کنند.

در این گزارش گفته شده که کاربران با قابلیتی به نام Magic Eraser سروکار دارند که پس از گرفتن عکس‌های خود برخی اشیاء و موارد اضافی آن را حذف کنند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: tnbarg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر