پرچم‌دار آنر با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 در ماه جولای معرفی می‌شود

پرچمدار 2021 آنر با پردازنده‌ی اسنپدراگ.ن 888.jpg

بعد از جدایی آنر از هواوی، عملاً تحریم‌های این شرکت برداشته شده و حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی در نظر دارد پرچمدار جدیدش را با پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 888 راهی بازار کند اما به واسطه‌ی کمبود تراشه، این رونمایی به نیمه دوم سال میلادی موکول شده است.

بعد از فشارهای زیادی که به واسطه‌ی تحریم‌های آمریکا به هواوی وارد شد، این کمپانی مجبور شد تا زیربرند محبوب و موفقش، آنر را مستقل کند تا حداقل این زیربرند بتواند بدون مشکلات تجاری و تحریم، به مسیرش ادامه دهد.

حالا آنر به صورت کامل از هواوی جدا شده و در نظر دارد تا اولین پرچمدار خود با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 در ماه جولای و به عنوان جزئی از خانواده‌ی مجیک معرفی و راهی بازار کند.

درواقع اوایل سال جاری شاهد معرفی گوشی‌های سری V40 آنر بودیم که البته این گوشی هنوز هم زیر نظر هواوی طراحی و تولید شده بود و به‌طبع از پردازنده‌ی دایمنسیتی 1000+ در این گوشی‌ها استفاده شده بود. اگرچه این پردازنده به شدت قدرتمند است و سرعت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد اما به هیچ عنوان نمی‌توانیم آن را در حد و اندازه‌ی اسنپدراگون 888 در نظر بگیریم. از این رو تجهیز گوشی‌های جدید آنر به پردازنده‌ی اسنپدراگون، یک برگ برنده برای این برند به حساب می‌آید.

همانطور که اشاره کردیم، زمان رونمایی از این گوشی‌ها اوایل تابستان 1400 خواهد بود و بعید است که زودتر از این موعد شاهد معرفی آن‌ها باشیم. یکی از دلایل اصلی این موضوع کمبود تراشه اسنپدراگون 888 است که کمپانی‌های بسیاری را درگیر کرده است و عملاً به گلوگاهی برای شرکت‌های تولید کننده گوشی موبایل تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده است تا آنر نیمه‌ی دوم سال صبر کند تا شاید شرایط تامین تراشه بهتر شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر