قیمت پیکسل واچ 2 چقدر است؟

Untitled-1.jpg

اطلاعات یکی دیگر از محصولات اپل لیک شد. پس از لیک شدن اطلاعات Pixel 8 و Pixel 8 pro، اکنون نوبت به ساعت Pixel watch 2 می‌رسد تا قیمت و مشخصات آن را پیش از عرضه بررسی کنیم.

کامیلا وویچیچوسکا با همکاری سایت 91mobiles، ویدیو معرفی ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 را قبل از انتشار رسمی توسط گوگل، منتشر کرد. یکی از ویژگی‌های این ساعت هوشمند، بهبود سنسور ضربان قلب است که بر اساس گفته‌ها، عددی دقیق‌تر نسبت به نسخه اول پیکسل واچ به شما نشان می‌دهد. همچنین قابلیت تشخیص استرس به این ساعت اضافه شده است که همانند دیگر ویژگی‌های سلامتی، هنگام احساس خطر به صورت خودکار هشداری برای شما ارسال می‌کند.

یکی دیگر از مشخصات این ساعت که به تازگی لو رفته است، قیمت این محصول است. رولاند کواندت توانسته قیمت این محصول را پیدا کند و نسخه منتشر شده آن در بریتانیا را پیدا کند؛ اما این موضوع که آیا قیمت منتشر شده مربوط به نسخه 4G یا وای‌ فای است، هنوز معین نشده است. نسبت به قیمت آن که 349 پوند است، تقریبا می‌توان حدس زد که قیمت نسخه وای فای این ساعت لو رفته است زیرا تنها 10 پوند نسبت به نسخه اول افزایش قیمت داشته. البته قیمت این ساعت در فرانسه و اروپا هنوز نامشخص است.

pixel-watch-2_9zva.1248.jpg
صفحه نمایش ساعت هوشمند pixel watch 2 -

لازم به ذکر است که اطلاعاتی به صورت رسمی از طرف شرکت گوگل منتشر شده و در آن تاریخ رونمایی (4 اکتبر) نیز مشخص شده است.

قیمت این ساعت نسبت به نسخه اول خود، دارای افزایش قیمت 20 یورویی است. قیمت پیکسل واچ 2 نسخه وای فای 399 یورو می‌باشد و نسخه 4G قیمت 449 یورو خواهد داشت. رنگ‌های منتشر شده برای این ساعت هوشمند، سیاه، قرمز، فندقی و کرم است. ممکن است چند رنگ اختصاصی نیز در فروشگاه‌های گوگل موجود شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: dealabs.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر