تاریخ معرفی و مشخصات هواوی میت 40 فاش شد

مراسم رونمایی از هواوی میت 40.jpg

بنا به اعلام رسمی هواوی، قرار است در تاریخ 1 آبان ماه شاهد معرفی 4 مدل گوشی هواوی میت 40 باشیم.

پس از تاخیر چند هفته‌ای نسبت به سال‌های اخیر، بالاخره هواوی رسما در توییتر خود، تاریخ رونمایی از گوشی‌های نسل بعدی سری میت یعنی گوشی‌های هواوی میت 40 را اعلام کرد. بنا به اعلام رسمی هواوی، این گوشی‌ها در تاریخ 22 اکتبر یعنی اول آبان ماه راس ساعت 15:30 به وقت ایران رونمایی خواهند شد. این رویداد به صورت آنلاین از طریق یوتیوب، فیسبوک و توییتر قابل مشاهده خواهد بود.

درست مانند آیفون‌های 12، مدت‌های طولانی است که انتظار رونمایی از گوشی‌های سری میت 40 هواوی را می‌کشیم. در این بین انتظار داریم که هواوی از 4 مدل گوشی از این خانواده رونمایی کند که نام این گوشی‌ها به صورت زیر خواهد بود:

  • هواوی میت 40
  • هواوی میت 40 پرو
  • هواوی میت 40 پرو پلاس
  • هواوی Mate 40 RS مدل PORSCHE DESIGN
رندرهای فاش شده از هواوی میت 40.jpg
رندرهای فاش شده از هواوی میت 40 پرو -

گفته می‌شود که هر چهار مدل این گوشی از پردازنده‌ی 5 نانومتری های سیلیکون کایرین بهره خواهند برد. بنا به شایعات مختلف، این گوشی‌های هواوی میت 40 از نمایشگری درست مانند نمایشگر هواوی P40 پرو بهره خواهند برد، به این معنا که شاهد به کارگیری نمایشگر منحنی OLED با بریدگی بیضی شکل (برای قرارگیری دوربین سلفی و سنسور 3D TOF برای face Unlock) در بالای آن خواهیم بود.

بنا به گزارشات اخیر، هواوی میت 40، حداقل در مدل پرو، از شارژ سریع 66 واتی بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود که مدل استاندارد هواوی میت 40 به جای بهره بردن از آخرین نسخه واسط کاربری EMUI از نسخه 10.1 آن بهره خواهد برد. به عنوان آخرین اطلاعات فاش شده درباره‌ی این گوشی می‌توانیم به شایعاتی درباره دوربین این گوشی اشاره کنیم. درواقع گفته می‌شود که هواوی میت 40 از لنزهای لیکوئیدی بهره خواهند برد تا سرعت فوکوس خودکار ببیشتر و stabilization بهتری را ارائه دهند.

اخبار مرتبط:

اولین رندرهای هواوی میت 40 منتشر شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر