هواوی پی اسمارت ۲۰۲۱ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

Huawei-P-Smart-2021.jpg

ساعتی پیش هواوی از گوشی هواوی پی اسمارت 2021 رونمایی کرد که دوربین سلفی آن به صورت حفره‌ای طراحی شده و از دوربین اصلی چهارگانه اصلی بهره می‌برد.

هواوی پی اسمارت موبایلی است که در بازار ایران نامش زیاد به گوش می‌رسید و بسیار شناخته شده بود. حالا نسل جدید این گوشی رونمایی شده است. این موبایل اولین گوشی از هواوی است که دوربین سلفی آن به صورت حفره و پانچ شده در وسط و بالای نمایشگر قرار گرفته است. نسل جدید این موبایل با دوربین چهارگانه و سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ارائه شده است. قابلیتی که در این گوشی مهم است، این است که از فناوری شارژ سریع بهره میبرد. این گوشی جانشین هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ می‌شود که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد.

مشخصات فنی هواوی پی اسمارت 2021

ابعاد این موبایل هواوی ۱۵.۶۵ در ۷۶.۸۸ در ۹.۲۶ میلی‌متر است و وزن این دستگاه 206 گرم است. بر روی این تلفن هوشمند هواوی نمایشگری IPS LCD بزرگ ۶.۶۷ اینچی قرار داده است؛ رزولوشن این صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ (+Full HD) است که نسبت این نمایشگر به بدنه این دستگاه 90.3 درصدی است.

قلب تپنده این دستگاه پردازنده کارین A710 است که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است، این موبایل از درگاه میکرو اس‌دی، برای افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز بهره‌ می‌برد. این تلفن هوشمند با اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10.1 عرضه خواهد شد و از برنامه‌های گوگل پلی سرویس پشتیبانی نمی‌کند. هواوی برای پی اسمارت ۲۰۲۱، Huawei App Gallery و Huawei Mobile Services خود را ارائه می‌‌دهد.

New-Huawei-P-Smart-2021-bigger-screen-more-cameras-and-bigger-battery.jpg
-

در بالای صفحه نمایش هواوی پی اسمارت یک دوربین سلفی با گشودگی دیافراگم ۲ قرار گرفته است و در پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی ۱۲۰ درجه با f/2.4، سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با f/2.4 و ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم ۲.۴ هستیم.

هواوی برای تامین نیروی این دستگاه از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که این باتری نیز برای تامین نیرو از سوپر شارژ ۲۲.۵ واتی استفاده می‌کند. سنسور اثرانگشت این دستگاه در بخش کناری دستگاه قرار گرفته است، این دستگاه با پشتیبانی از دو سیم‌کارت با قابلیت 4G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث نسخه ۵.۱، NFC، جی‌پی‌اس، درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از دیگر قابلیتهای این دستگاه هستند.

قیمت و زمان دسترسی

هواوی پی اسمارت 2021 قرار است از ماه اکتبر " اوایل مهرماه" در اروپا با قیمت 229 دلار در دسترس خواهد بود اما هنوز زمان عرضه این موبایل در ایران و خاورمیانه مشخص نشده است. در آخر باید بگوییم که این تلفن هوشمند در رنگ‌های طلایی، مشکی و سبز راهی بازار می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر