iFixit : هدفون‌های رقیب در برابر ایرپادز مکس مثل اسباب بازی هستند

بررسی ifixit از هدفون روی گوشی ایرپاد مکس.jpg

ایرپادز مکس اولین هدفون دور گوشی اپل است که اخیراً معرفی شده است. این هدفون حالا موفق شده است امتیاز 6 را از وب سایت iFixit بدست بیاورد.

امسال اپل برای اولین بار از هدفون روی گوشی خود با نام AirPods Max رونمایی کرد. حالا وب سایت ifixit که میزان تعمیرپذیری کالاهای مختلف را بررسی می‌کند، به سراغ بررسی این هدفون روی گوشی رفته است. این وب سایت پس از بررسی، متوجه شده است که به دلیل مهندسی پیچیده‌ای که در طراحی و ساخت این هدفون به کار رفته است، قیمت 550 دلاری برای آن کاملاً توجیه پذیر است. جالب است اشاره کنیم که ifixit بعد از بررسی ایرپادز مکس، به این نتیجه رسیده است که سایر رقبای این هدفون، شبیه به اسباب بازی هستند.

امتیاز ifixit هدفون ایرپادز مکس .jpg
امتیاز ifixit هدفون ایرپادز مکس -

درواقع ایرپادهای نسل اول و دوم و ایرپادز پرو، هر سه نتوانستند حتی 1 امتیاز از iFixit بدست بیاورند اما همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، هدفون ایرپادز مکس توانسته است امتیاز 6 را کسب کند. وب سایت iFixit در وب سایت خود به مواردی مانند قابلیت تعویض گوشی‌ها (به دلیل ویژگی آهن ربایی آن‌ها به جای استفاده از چسب و پیچ)، سادگی در جدا شدن لولا (تنها با استفاده از یک سوزن)و... اشاره کرده و به واسطه‌ی همین ویژگی‌ها امتیاز 6 را برای این هدفون دور گوشی اپل در نظر گرفته است.

اخبار مرتبط:

تفاوت Noise Cancelling و Noise Isolating در چیست؟ کدام نوع هدفون مناسب شماست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر